میرزائی با اشاره به اینکه مدیر ورزش و جوانان شهرستان دلیجان رابطه خوبی با رشته بوکس ندارد گفت: در این راستا مدیر ورزش و جوانان دلیجان چندین بار قصد تعطیلی و جمع کردن رینگ بوکس شهرستان را داشته است.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۱۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی به نقل از پیام دلیجان،احمد میرزایی دبیر هیات بوکس استان مرکزی در این خصوص این موضوع گفت: هیات بوکس شهرستان دلیجان هیات خوب  و فعالی است ولی بعد از تغییر مدیر ورزش و جوانان شهرستان، فعالیت هیات کمتر شده است.
 
میرزایی اظهار کرد: به گفته فاضلی رییس هیات بوکس دلیجان مدیر جدید ورزش و جوانان شهرستان دلیجان رابطه خوبی با رشته بوکس ندارد به طوری که چندین بار قصد تعطیلی و جمع کردن رینگ بوکس شهرستان را داشته است که با تلاش مسئولین اداره کل و رییس هیات بوکس استان این اقدام انجام نشده است.
 
وی با اشاره به اینکه تیم نوجوانان بوکس دلیجان در حال تمرین برای آماده سازی هستند افزود: در دلیجان استعدادهای خوب در رده نوجوانان فعالیت دارند که اگر به آنها بها داه شود جزو قهرمانان کشور خواهند شد.
 
دبیر هیات بوکس استان مرکزی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۰ بوکسور در شهرستان دلیجان به صورت حرفه ای فعالیت دارند بیان کرد: حمایت از بوکسورهای دلیجانی زمینه افتخار آفرینی این ورزشکاران برای شهرستان، استان و کشور را به همراه دارد.
 
میرزایی با تاکید بر اینکه در دلیجان مشکل مربی بوکس داریم خاطرنشان کرد:در حال حاضر یک مربی در این شهرستان فعالیت دارد از آنجایی که اکثر افرادی که در رشته بوکس فعالیت دارند از قشر ضعیف هستند رغبتی برای حضور در کلاسهای مربیگری نشان نمی دهند.
ارسال نظرات