خبرهای داغ:
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد بمناسبت 9 دی در اجتماع مردم اردستان در میدان امام (ره)
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت 7 سال از فتنه سال 88هنوز بعضی خواص مرز خود را با فتنه مشخص نکرده اند. حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد بمناسبت 9 دی در اجتماع مردم اردستان در میدان امام (ره) افزود: آنهائی که در زمان فتنه سکوت نمودند و الان هم مرز خود را با فتنه مشخص نکرده کسانی هستند که به فتنه گران کمک می کنند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۰۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد بمناسبت 9 دی در اجتماع مردم اردستان در میدان امام (ره) افزود: آنهائی که در زمان فتنه سکوت نمودند و الان هم مرز خود را با فتنه مشخص نکرده کسانی هستند که به فتنه گران کمک می کنند.

وی با بیان این که فتنه 88 با طراحی دشمن اجرا شد تصریح کرد: شیرینی حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات را به کام رای دهندگان تلخ کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن سال ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی طراحی و برنامه ریزی نمود تا انتخابات فرا رسید و زمان را مناسب دید و این حرکت را با بی بصیرتی بعضی خواص و همکاری افراد معاند بوجود آورد .

طباطبائی نژاد افزود: نظام اسلامی خون بهای شهدائی است که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری و با 8 سال دفاع مقدس توانست آن را از گزند دشمنان محفوظ نگه داشته چیزی نیست که دشمن بتواند به راحتی آن را از بین ببرد.

وی گفت: فتنه بینش و بصیرت مردم را تحت الشعاع قرار داده حق و باطل را مخلوط نموده از قتل و کشتار بدتر است و مجازات فتنه گران از قاتلان بالاتر است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حکومت کردن سخت است تصریح کرد: بعضی ها لیاقت گرفتن مسئولیت های مهم را ندارند اما مسئولیت گرفته اند ولی هنوز مرز خود را با فتنه جدا نکرده اند.

وی گفت: حرف ما این نیست که در انتخابات 88 یک جناح یا گروه و چپ و راست را مقصر بدانیم بلکه می گوئیم چرا افرادی بعد از انتخابات مردم را به خیابان ها کشیدند و به امام حسین (ع)و عاشورا اهانت کردند.

طباطبائی نژاد افزود: مردم مومن و با بصیرت ایران اسلامی وقتی این اهانت ها را دیدند خود جوش به خیابان ها آمده و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها