خبرهای داغ:
هفتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون با موضوع راهکارهای بسیج در راستای مدیریت منابع آبی و مبارزه با خشکسالی در شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، بسیجیان و فعالین در عرصه های کشاورزی برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

   به گزارش خبر گزاری بسیج از تیران و کرون ؛ هفتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون با موضوع راهکارهای بسیج در راستای مدیریت منابع آبی و مبارزه با خشکسالی در شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان ، بسیجیان و فعالین در عرصه های کشاورزی برگزار شد .

   مهندس محسن حاج عابدی ریاست جهاد کشاورزی شهرستان تیران و کرون در هفتمین مجمع بسیج شهرستان تیران و کرون ضمن تشریح و بررسی راهکار های مدیریت منابع آبی در جهت مباره با خشکسالی گفت : مهمترین اصلی که در مدیریت خشکسالی در بحث کشاورزی می توان مطرح کرد این است که روش های آبیاری خودمان را عوض کنیم و روش سنتی در آبیاری را به روش مدرن تبدیل بکنیم .

   وی با بیان اینکه تغییر الگوی کشت از دیگر ضرورت ها در راستای مدیریت منابع آبی است گفت : قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تسهیلاتی که داده اند الگوی کشت در خصوص گیاهان دارویی که هم از نظر اقلیم و هم از نظر شیمی و فیزیک خاک در شهرستان تیران و کرون پتانسیل های خوبی دارد را مورد توجه قرار داده است .

در ابتدای این مجمع صائبی رئیس مجمع بسیج شهرستان با اشاره به تاریخچه ای از عملکرد مجمع بسیج شهرستان به بیان اهداف برگزاری این مجمع پرداخت .

در پایان نیز موافقین و مخالفین نظرات خود را مطرح و به پرسش های ایشان توسط هئیت رئیسه مجمع پاسخ های لازم ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها