حمید رسایی ،نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی

جریان فتنه 88تنها هدفش براندازی نظام بود.

مراسمات گرامیداشت 9دی،گرامیداشت انقلاب و نقطه دفاع از خطوط قرمز رهبری معظم است.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
جریان فتنه 88تنها هدفش براندازی نظام بود.به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:حمید رسایی ،نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود گفت : چرا کسانی به عنوان نزدیکان و همراهان امام راحل از خودشان خاطره جعلی تولید میکنند؟
__جریان فتنه 88تنها هدفش براندازی نظام بود.
__مراسمات گرامیداشت 9دی،گرامیداشت انقلاب  و نقطه دفاع از خطوط قرمز رهبری  معظم است.
__هر کس با مراسمات 9 دی مشکل دارد،با ولایت زاویه و مشکل دارد.
__خیانت در حق 9 دی است که به مراسمات ظاهری اکتفا کنیم و نامی از عاملان فتنه نبریم.
__مسئولی که هوای امریکا راتنفس کرده میتواند،روحیه انقلابی داشته باشد؟
__مهمترین دستاورد برجام این بود که مردم فهمیدند،برجام دروغی بیش نبود
حمید رسایی در ابتدا با تشریح تفاوتهای جنگ نرم و سخت،با ایدئولوژیک خواندن جنگ نرم افزود:در جنگ نرم تشخیص صفوف دشمن بسیار سخت است،چه بسادشمن در کنار شماست و لبخند میزند وچه بسا با عنوان نزدیکان و همراهان امام راحل از خودشان خاطره جعلی تولید می کنند،همان هایی که دم از ولی فقیه و صحیفه امام راحل میزنند ولی امام حاضر را تبعییت نمیکنند.
وی در ادامه فتنه و کودتای سال 88را ،لجاجت خواصی دانست که با تحلیل غلط خود در صف دشمن ایستاده وعامل پیش برد اهداف دشمنان خارجی در داخل کشور شدند.
رسایی گفت :چرا در 8ماه دفاع مقدس  سال 88احساس کردیم که رهبری تنهاست؟ آیا دلیلش جز این بود که عده ای که به عنوان ذخایر نظام باید در دفاع از ارمان های انقلاب موضع میگرفتند،یا در صف دشمن بودند و یا سکوت کرده و نظر ممتنع داشتند.
رسایی مراسمات گرامیداشت 9دی را،گرامیداشت انقلاب اسلامی و نقطه دفاع از خطوط قرمز رهبری معظم بیان کرد تاکید کرد:نباید به مراسمات ظاهری اکتفا کرد،بلکه باید به عمق شعارها و مطالبات مردم توجه کردو خطاب به مخالفان این مراسمات که میگویند نامی از شخصی برده نشود،گفت:خیانت در حق 9دی است که نامی از فتنه گران برده نشود و مانند آن است که در عاشورا نگوییم یزید و یزیدیان که بودند و با حسین ع چه کردند.حوادث 9دی فراموش نمیشود،مگر حوادث و فتنه های زمان پیامبر ص علی ع فراموش میشود؟
وی در ادامه تصریح کرد:هر کس با اجرای مراسمات 9دی مشکل دارد، قطعا با ولایت زاویه ومشکل دارد.
این مقام مسئول سابق با گریزی بر مسائل اخیر برجام خاطر نشان کرد:قطعا امثال کسی که دوران نوجوانی و جوانی و تحصیل و زندگی خود را در امریکا گذرانده و هوای امریکا را تنفس کرده،حل مشکلات کشور را در رابطه با امریکا میبیند و یا وقتی مسئولی هزار میلیارد سرمایه دارد و دو میلیارد پول اختلاس شده را مبلغ ناچیزی میداند،چطور میتواند به داد درد مردم برسد؟
وی همچنین مشکل اصلی امروز کشور  را نداشتن روحیه انقلابی مسئولین و نداشتن ارق بر اصول و ارزشهای انقلاب  که در راس ان استکبار ستیزی است،بیان کرد.
وی در پایان  اظهار داشت:مهمترین دستاورد برجام این بود که مردم فهمیدند ،برجام دروغی بیش نبود و مشکل کشور ما با امریکا  سازش نیست و امریکا  با اصل ارزش های انقلاب اسلامی مشکل دارد
جریان فتنه 88تنها هدفش براندازی نظام بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار