برخی افراد به عنوان نزدیکان و همراهان امام راحل از خودشان خاطره جعلی تولید می کنند؛

گرامیداشت 9دی، دفاع از خطوط قرمز رهبری معظم است

خبرگزاری بسیج: حمید رسایی نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر قرچک ،ایام 9دی را به تعبیر رهبری معظم ایام الله خواند، زیراکه در آن روز یاد خدا زنده شده و قدرت الهی در آن روز به نمایش درآمد و مردم با حضور آگاهانه خود نشان دادند که همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند وخط بطلان کشیدند به جریانی که تنها هدفش،براندازی نظام بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۸۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قرچک؛ حمید رسایی با تشریح تفاوتهای جنگ نرم و سخت، با ایدئولوژیک خواندن جنگ نرم افزود: در جنگ نرم تشخیص صفوف دشمن بسیار سخت است،چه بسا دشمن در کنار شماست و لبخند می زند وچه بسا با عنوان نزدیکان و همراهان امام راحل از خودشان خاطره جعلی تولید می کنند،همان هایی که دم از ولی فقیه و صحیفه امام راحل میزنند اما از امام حاضر تبعییت نمی کنند.

 وی ، فتنه و کودتای سال 88را ،لجاجت خواصی دانست که با تحلیل غلط خود در صف دشمن ایستاده وعامل پیشبرد اهداف دشمنان خارجی در داخل کشور شدند.

رسایی مراسم گرامیداشت 9دی را،گرامیداشت انقلاب اسلامی و نقطه دفاع از خطوط قرمز رهبری معظم بیان و تاکید کرد:نباید به مراسم های ظاهری اکتفا کرد،بلکه باید به عمق شعارها و مطالبات مردم توجه کرد وی خطاب به مخالفان این مراسمات که می گویند نامی از شخصی برده نشود،گفت:خیانت در حق 9دی است که نامی از فتنه گران برده نشود و مانند آن است که در عاشورا نگوییم یزید و یزیدیان که بودند و با حسین ع چه کردند. حوادث 9دی فراموش نمیشود،مگر حوادث و فتنه های زمان پیامبر (ص) و علی (ع) فراموش می شود؟

وی در ادامه تصریح کرد:هر کس با اجرای مراسمات 9دی مشکل دارد، قطعا با ولایت زاویه ومشکل دارد.

 رسایی گفت :چرا در 8ماه دفاع مقدس  سال 88احساس کردیم که رهبری تنهاست؟ آیا دلیلش جز این بود که عده ای که به عنوان ذخایر نظام باید در دفاع از ارمان های انقلاب موضع میگرفتند،یا در صف دشمن بودند و یا سکوت کرده و نظر ممتنع داشتند.

 وی با گریزی بر مسائل اخیر برجام خاطر نشان کرد:قطعا امثال کسی که دوران نوجوانی و جوانی و تحصیل و زندگی خود را در امریکا گذرانده و هوای امریکا را تنفس کرده،حل مشکلات کشور را در رابطه با امریکا میبیند و یا وقتی مسئولی هزار میلیارد سرمایه دارد و دو میلیارد پول اختلاس شده را مبلغ ناچیزی میداند،چطور میتواند به داد درد مردم برسد؟

وی همچنین مشکل اصلی امروز کشور را نداشتن روحیه انقلابی مسئولین و نداشتن عرق بر اصول و ارزشهای انقلاب  که در راس آن استکبار ستیزی است،بیان کرد.

وی در پایان  اظهار داشت:مهمترین دستاورد برجام این بود که مردم فهمیدند ،برجام دروغی بیش نبود و مشکل کشور ما با امریکا بر سر مسئله سازش نیست ؛ امریکا  با اصل ارزش های انقلاب اسلامی مشکل دارد.

ارسال نظرات