زارع زاده در مراسم گرامیداشت حماسه بزرگ 9 دی در مصلای شهدای محراب ابرکوه گفت: عده ای می خواهند کلمه فتنه را حذف کنند، اما بدانند فتنه 88 همانند فتنه عاشورای سال 61 است که باید زنده بماند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه: صبح امروز همزمان با گرامیداشت حماسه 9 دی، تجمع مردمی در مصلای شهدای محراب شهرستان و با حضور احمد علی زارع زاده مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر استان یزد، امام جمعه و فرماندار ابرکوه و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه رکن رهبری واحد، اتحاد و همبستگی بین مردم و اعتقادات مذهبی تداوم می یابد؛ ضمن اینکه همه ما تلاش می کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم.

در ادامه احمد علی زارع زاده مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر استان یزد، اظهار کرد: یک روی حماسه 9 دی وحدت و همبستگی مردم ولایتمدار است و روی دیگر آن واکنش مردم نسبت به جریان فتنه. 13 ماه قبل از انتخابات 88 واژه «تقلب» در آمریکا به عنوان رمز کودتای مخملین مطرح شد. در همین راستا عده ای در ایران خواستار تشکیل کمیته صیانت از آراء شدند؛ این خواسته به معنای قبول نداشتن نظام جمهوری اسلامی بود.

زارع زاده با بیان اینکه فتنه 88 شورش اشرافیت بر جمهوریت بود، تصریح کرد: انتخابات بهانه ای بیش نبود و دشمن اصل ولایت فقیه را نشانه رفته بود. لذا اگر درایت رهبری که عهده دار حفاظت از کیان انقلاب اسلامی می باشد و بصیرت مردم نبود، فتنه 88 به نظام ضربه مهلکی وارد می کرد.

وی با تأکید بر اینکه حماسه 9 دی باید زنده بماند، گفت: فتنه گران قصد دارند تا واژه «فتنه» را حذف کنند؛ اما باید بدانند فتنه 88 مانند فتنه عاشورای 61 بود که باید تا ابد زنده بماند.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه الغدیر استان یزد، گفت: راه مقابله با فتنه داشتن بصیرت است که به تعبیر امام راحل همچون یک قطب نما عمل می کند. امروز دشمن به صورت تدریجی قصد نفوذ در مواضع حساس و تصمیم ساز کشور را دارد؛ لذا مردم باید دشمن را بشناسند در غیر اینصورت نمی توانند با آن مقابله کنند.

زارع زاده ادامه داد: یکی دیگر از راه های مقابله با جریان فتنه عمل به دستورات صریح قرآن است. بدبینی به دشمن، افشا کردن برنامه های دشمن و عمل نکردن به آن، نرم نبودن با دشمن و مبارزه با آن، نداشتن رفتار تسامح و تساهل نسبت به دشمن از جمله فرامین صریح قرآن است که باید بکار گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه باید فتنه گران را تحت نظر داشت، افزود: فتنه گران باید به دقت رصد شوند چرا که می خواهند بیماری های مهلک را به افکار عمومی تزریق کرده و شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنند.


ارسال نظرات