خبرهای داغ:
مدیر کانون بانوان شهر حسن آباد گفت: خواهران حسن آبادی به صورت داوطلبانه با حمایت از مدافعان حرم اقدام به بافتن شال و کلاه برای سربازان مدافع حرم کردند تا نقش خود را در حضور در صحنه های انقلاب نشان دهند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۵۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، اولیل انقلاب زنانی تصمیم گرفتند مانند مردانشان از نبرد و مبارزه سهمی داشته باشند. تصمیم خود را از مساجد محل شروع کردند و بسته‌ هایی را برای رزمندگان جبهه‌ آماده می‌ کردند. وسایلی از هر نوع و از هر جنس، از کلاه بافتنی و دستکش گرفته تا قوطی‌ های کنسرو. حالا چندین سال از آن روزگار گذشته و به نظر خیلی‌ ها جنگ تمام شد و فعالیت‌ های پشت جبهه هم خاطره.

حالا گروه های کوچک و بزرگ در شرق اصفهان می‌ خواهند کار همان زنان زمان جنگ را زنده کنند. این ها هم می‌ خواهند از عشق و نام مدافعان حرم سهمی هر چند کوچک داشته باشند.

رئیس کانون بانوان شهر حسن آباد در گفتگو با بسیج با اشاره به هدف طرح عمار اظهار کرد: با توجه به اینکه امروزه دشمنان جوانان ما اعم از پسر و دختر را مورد هدف قرار داده اند و با را اندازی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در نظر دارد تا به اهداف خود برسد، از مهمترین وظایف ما آگاه سازی و هوشیاری نسل جوان نسبت به توطئه های دشمنان می باشد که طرح عمار در راستای همین اهداف می باشد.

صادقی در ادامه افزود: در همین راستا تعدادی از خواهران حسن آبادی به صورت داوطلبانه با حمایت از مدافعان حرم اقدام به بافتن شال و کلاه برای سربازان مدافع حرم کردند تا نقش خود را در حضور در صحنه های انقلاب نشان دهند.

وی تصریح کرد: کانون بانوان شهر حسن آباد در راستای اهداف طرح عمار اقدام به تشکیل کلاسهای آموزشی، اجتماعی ، فرهنگی، تربیتی جهت استفاده خواهران و شکوفایی استعدادهای بالقوه  و ارتقای سطح آگاهی آن ها کرده است.

یکی از خواهران بسیجی که در حال بافت شال و کلاه برای رزمندگان مدافع حرم است، به خبرنگار ما گفت: ما باید مانند بانوان زمان انقلاب، برای پشتیبانی از جوانان این مرز و بوم به هر نحو ممکن نقش آفرینی کنیم.

وی افزود: مدافعین حرم در دفاع از ارزش‌ های اسلامی با رشادت و ایثارگری‌ ها  و با پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به سوی دفاع از حرم زینب(س) می‌ شتابند و وظیفه ما است هر چند کوچک در این راه قدم برداریم.

ارسال نظرات