محقق و پژوهشگر موسسه امیر بیان قم در مراسم گرامیداشت 9 دیماه در شهرستان خاتم گفت: اعتماد کردن به آمریکا مساوی با پذیرش ذلت و خواری است.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم نهم دیماه در جمع مردم شهرستان خاتم اظهار داشت: نهم دی ماه تجلی بصیرت و نماد وحدت مردم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسخی به ندای ناشنیده " هل من ناصر ینصرنی" ولی فقیه بود.

محقق و پژوهشگر موسسه امیر بیان قم گفت: این روز بیعت مجدد از ناحیه مردم و امت اسلامی با آرمان اسلام،انقلاب و ولایت بود.

وی افزود: مردم ایران در دوران پس از انقلاب همیشه پشت انقلاب و رهبری ایستادند و در 9 دیماه نیز با شعار لبیک یا حسین به یاری رهبری آمدند.

گرزین خاطر نشان کرد: ملت ایران اهل صبر و استقامت هستند تا زمانیکه که به آرمان ها و اعتقاداتشان اهانت نشود ولی زمانیکه به اهل بیت تعدی شود کاسه صبرمان لبریز خواهد شد و جواب محکمی به هنجارشکنان خواهند داد که نمونه آن هتک حرمت به عزادارن عاشورای حسینی و آتش زدن پرچم امام حسین(ع) در سال 88 و دو روز بعد از آن خلق حماسه 9 دیماه بود.

محقق و پژوهشگر موسسه امیر بیان قم گفت: مردم در 9 دیماه بدون دعوتنامه به خیابان ها آمدند و برای دفاع از ارمان های انقلاب و اسلام با رهبرشان بیعت مجدد بستند.

وی در ادامه به بررسی حوادث 88 و آشوب های بعد از انتخابات پرداخت و اظهار داشت: حوادث 88 حقیقتا فتنه ای از پیش طراحی شده ای بود که قصدشان براندازی نظام بود که در این راه برخی از خواص بی بصیرت نیز دشمن را همراهی کردند.

گرزین خاطر نشان کرد: یکی از دلایل بردن لفظ فتنه برای حوادث 88 حمایت بی چون و چرای دشمنان قسم خورده ایران از جریان فتنه و فتنه گران بود.

وی افزود: موسوی و کروبی با مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات بر شعله های فتنه دمیدند و وقتی همراهی دشمن را دیدند نیز از مواضع خود کوتاه نیامدند و آنجا بود که مردم عمق فاجعه را دریافتند و فهمیدند انتخابات بهانه است و آنان اصل نظام را نشانه رفته اند.

حجت الاسلام گرزین اظهار داشت: در حوادث سال 88 اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا چند بار به طور مستقیم از موسوی واغتشاشات حمایت کرد و سکوت سران فتنه در برابر حمایت های دشمنان مهر تاییدی بر فتنه گری آن بود.

گرزین گفت: به گفته امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است و همیشه در حال وسوسه کردن است حالا این وسوسه میتواند از طریق وضع تحریم ها باشد یا براندازی جنگ. ولی آنچه که باید بدانیم این است که دشمن همیشه دشمن است و هیچگاه نباید گول لبخند او را خورد.

وی افزود: اعتماد کردن به آمریکا مساوی با پذیرش ذلت و خواری است و در دوران پس از پیروزی انقلاب هرگاه به این شیطان بزرگ اعتماد کردیم ضرر کردیم.

محقق و پژوهشگر موسسه امیر بیان قم در ادامه خاطر نشان کرد: فتنه گران در قضیه فتنه 88 در برابر ولی زمان ایستادند، ولی زمانی که دشمنان نیز به داریت و هوشمندی ایشان اعتراف کردند به عنوان نمونه "رایس وزیر خارجه سابق آمریکا می گوید:رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند".

حجت السلام گرزین در پایان گفت: فتنه گران در حوادث سال 88 قصد براندازی نظام و اصل ولایت فقیه را داشتند که خوشبختانه با داریت رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه موفق نشدند.

ارسال نظرات