دکتر زمانی گفت: این بار نیز غبار فتنه جز با حضور سیل خروشان مردمی که چراغ بصیرت در دست داشتند امکان پذیر نبود، شاید بتوان «۹دی» را آزمون نهایی نظریه امام(ره) در خصوص انقلاب اسلامی دانست، انقلابی که با اتکای به مردم پیروز شد و به پیش رفت و مردمی که با پشتیبانی ولی فقیه از راه امام دست نکشیده اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش ۹دی ،روز بصیرت و میثاق با ولایت با سخنرانی دکتر زمانی  در مسجد چهارده معصوم(ع) پایگاه کوثرولایت برگزار شد.
 
حماسه «۹دی» آزمون نهایی نظریه امام(ره) در خصوص انقلاب اسلامی  بود

دکتر زمانی در رابطه با حماسه بصیرت در روز نهم دی ماه اظهار داشت: ایجاد شبکه توسط فتنه گران در جامعه بخصوص در بین دانشجویان از راهکارهای دشمن بوده و هست.

وی افزود: نهم دی یکبار دیگر وحدت و انسجام بین مردم را یادآور شد و از دستاوردهای فتنه 88 مشخص شدن چهره واقعی افرادی که در کنار امام خمینی (ره) حضور داشتند.

دکتر زمانی با اشاره به اینکه ریشه فتنه دهه هشتاد در تداوم طمع دشمن به امکان شکاندن رابطه میان ولی فقیه و امت اسلامی بوده است گفت:  دشمن که پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به برنامه ریزی برای شکاف میان امت و رهبری کمر همت بسته بود، این بار اما با نیرنگ های متفاوتی وارد شد به جای شعارهای سکولار، شعارهای انقلابی و الله اکبر سر دادند.

وی با اشاره به اینکه فتنه88 بسیار پیچیده بوده است تصریح کرد:  فتنه ای با شعارهای حق که از آن اراده باطل شده بود اما با هلهله شادی در عاشورای حسینی مشخص گردید که فتنه گران چه کسانی هستند.

دکتر زمانی در پایان خاطر نشان کرد: این بار نیز غبار فتنه جز با حضور سیل خروشان مردمی که چراغ بصیرت در دست داشتند امکان پذیر نبود، شاید بتوان «۹دی» را آزمون نهایی نظریه امام(ره) در خصوص انقلاب اسلامی دانست، انقلابی که با اتکای به مردم پیروز شد و به پیش رفت و مردمی که با پشتیبانی ولی فقیه از راه امام دست نکشیده اند.

خبرنگار بسیجی: محمود خوانی
ارسال نظرات