دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد

توطئه‌های امروز علیه نظام حاصل دست رنج آقایان حاضر در فتنه است/نعمت ولایت فقیه با ارزش‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به نامه 30 نفر از افرادی که از ترامپ درخواست تحریم علیه ایران را داشتند، گفت: اگر الان توطئه یا فتنه‌ای را علیه ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم حاصل دست رنج آن آقایان است که در فتنه حضور داشتند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۳۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله محسن اراکی عصر روز پنجشنبه 9 دی در همایش «بصیرت و میثاق با ولایت» که در کانون بسیج اراک برگزار شد با اشاره به حماسه 9 دی و تجلی بصیرت ملت ایران در این روز گفت: 9دی روز بسیار مهم و سرنوشت‌سازی بود چرا که در این روز امت و ملت ما از عهده امتحان مهمی برآمدند.

وی افزود: بصیرت موضوع مهمی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید زیادی دارند چرا که بصیرت یعنی ارتباط تنگاتنگی با مسئله پیروی از صالحان و تبعیت از ائمه و پیامبران دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: اگر به گذشته انقلاب اسلامی تا به امروز نگاه کنیم متوجه خواهید شد که  دشمنان محاصره اقتصادی و فرهنگی زیادی در برابر ایران اسلامی انجام داده اند ولی هر بار در هر عرصه‌ای که ورود کرده‌اند جمهوری اسلامی با بصیرت در برابر آنان ایستادگی کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به حماسه 9دی گفت: 9 دی یکی از افتخارات مردم انقلابی ما است. روزی بود که مردم در اوج بصیرت و آگاهی به دشمنانی که به این انقلاب و کشور چشم طمع دوخته بودند درس عبرتی داده و فتنه طراحی شده را خفه کردند.

 «تقلب» رمز فتنه 88

وی ادامه داد: فتنه گران در سال 88 این شعار را سر می‌دادند که در آراء تقلب شده است یا رای گیری را باطل می کنید یا  دوباره انتخابات برگزار کنید وگر نه به خیابان ها می آییم و شورش میکنیم.

 آیت‌الله اراکی ادامه داد: پس از انتخابات و اعلام رای رمز آشوب "تقلب" از سوی کاندیدای شکست خورده و همراه جریان ضدانقلاب اعلام شد، هرچند هیچ گاه سندی دال بر تقلب در انتخابات ارائه نکردند ولی درعین حال مردم را برای اغتشاش و اعتراض به خیابان‌ها فراخواندند تا از این طریق آنچه دشمن برای این عناصر نفوذی تعریف کرده بود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به نامه 30 نفر از افرادی که از ترامپ درخواست تحریم علیه ایران را داشتند، گفت: اگر الان توطئه یا فتنه‌ای را علیه ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم حاصل دست رنج آن آقایان است که در فتنه حضور داشتند.

ایران قدرت برتر جهانی

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان گفت: فتنه گران فضایی را به وجود آورده‌اند که حتی نمی توانستیم یک دلار هم با دیگر کشورها رد و بدل کرد.

آیت‌الله اراکی با اشاره به نقش فتنه 88 و فتنه‌گران در تشدید تحریم‌ها گفت: آنها تحریم هایی در ایران به وجود آوردند که خودشان به این موضوع پی بردند که سخت ترین شرایط را بر ملت ایران تحمیل کردند. مردم در مقابل پاسخ کوبنده ای دادند و تا آخر ایستادگی کردند.

وی افزود: ایران یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه علم و دانش است. خوشبختانه در این زمینه پیشرفت شگرفی در برابر دشمنان داشته است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: امروز ایران در بسیاری از عرصه‌ها حرف اول را می‌زند طوری که از کشورهای ایتالیا و انگلستان برای درمان به ایران رجوع می کند و این نشان دهنده اقتدار ایران در برابر فتنه گران است.

آیت‌الله اراکی با اشاره به اقتدار ایران گفت: با وجود این همه پیشرفت امروز آمریکا در برابر ایران اسلامی به وحشت افتاده است چراکه آمریکا به این موضوع اذعان دارد که از هیج ملتی به اندازه ملت ایران نمی ترسیم. همچنین اگر روسیه در برابر آمریکا ایستاده است یک کشوری مانند ایران پشت آن است.

بزرگترین نعمتف نعمت رهبری است

وی افزود: خوشبختانه کشور ما در دست شخصیت فهمیم و آگاه و عادلی است که همه کشورها در برابر این همه اقتدار مقام معظم رهبر متحیر مانده اند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب تصریح کرد: اگر اختلاف‌ها به دشمنی منجر شود آسیب نمی‌رساند ولی اگر دشمنی‌ها به درگیری ها منجر شود قطعا به آن نظام و مردم ان ملت ضربه وارد خواهد کرد.

آیت‌الله اراکی در پایان خاطرنشان کرد: 9دی متعلق به همه نظام است و کسانی که در خیابان آمدند باور دینی داشته و معتقد ایمانی به ولی‌فقیه و مقام معظم رهبری بودند. مردم در 9دی ثابت کردند ولایت‌مدار هستند و پای ولایت ایستاده‌اند و با حرکت حماسی خود دنیا را بهت‌زده و اعلام کردند، اگر کسی بخواهد به انقلاب خدشه‌ای وارد کند، تحمل ندارند و تا پای جان در مقابل ان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات