سردار رسول سنایی راد:

حماسه 9 دی برائت از فتنه گری و تولی به ولایت و نظام بود

9 عنصر وابسته به سفارت های کشورهای بیگانه ، نماینده انگلیس و 86 منافق سابقه دار در فتنه 88 دستگیر شدند؛ گروهک ریگی و منافقین هم از این فتنه اعلام حمایت کردند .
کد خبر: ۸۸۰۰۲۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این مطلب در جمع روحانیون وائمه جماعت استان تهران در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، اظهار داشت: یک زمان نظام استکبار به طور مستقیم با ما وارد جنگ می شد اما این شیوه به مواجهه غیر مستقیم و جنگ نیابتی تغییر جهت داد و از درون خود کشورها برای مقابله با آنان به کار گرفته می شود که بکارگیری رژیم هایی مثل عربستان و عناصر داعش و جبهه النصره از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در ماجرای فتنه 88 رخ داد خاطرنشان کرد: در آن زمان حضرت آقا به حوزه علمیه هم اخطار دادند که مراقب اینگونه حرکات باشند؛ در حادثه فتنه 88 کسانی که سر سفره نظام نشسته بودند و انحرافاتی دامن آنها را گرفته بود از بیگانگان اعلام حمایت کردند.

 نماینده انگلیس لباس سبز پوشیده و در پل کریمخان یا حسین یا حسین می گفت 9 عنصر وابسته به سفارت های کشورهای بیگانه در این روز دستگیر شدند گروهک ریگی و منافقین از این حرکات اعلام حمایت کردند 86 منافق سابقه دار در یک روز دستگیر شدند.

سردار سنایی راد تصریح کرد: فتنه 88 سه ضلع داشت: سران ضد انقلاب داخلی، بیگانگان و افراد فریب خورده که پیاده نظام این حرکت بودند. دشمن که تجربه انقلاب رنگی را داشت استعداد وقوع انقلاب رنگی را در شرایط موجود مناسب می دید. شعارهایی که سر می دادند به شیوه انقلاب بود نماد سازی می کردند و برای کشته های خود به دنبال 72 تن سازی بودند. تعدادی از افراد بی گناه هم در این ماجرا کشته شدند. وقاحت آنها به جایی رسیده بود که خانم ندا آقاسلطانی را که زنده بود به عنوان کشته های خود در لیست شهید سبز قرار دادند.

8 ماه هنجار شکنی و قانون شکنی کردند اما وقتی در روز عاشورا بی حرمتی های آنها بالا گرفت دلیل عاشورایی مردم اجازه نداد که به این بی شرمی ها ادامه دهند و مردم حماسه نهم دی ماه را خلق کردند و این حرکت مردمی چرت خیلی از غافلان را پاره کرد.

مردم ما ضمیر جمعی عاشورایی دارند و در 9 دی این ضمیر ما بیدار شد هم تولی بود و هم تبری، هم برائت از فتنه گری بود و هم تولی به ولایت و نظام بود.

حقوقهای نجومی نباید شامل مرور زمان شود

سردار سنایی راد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مبارزه جدی با کسانی که بیت المال را غارت می کنند، گفت: مبارزه با فساد قاطعیت می خواهد با مصلحت اندیشی این حرکت به ثمر نمی رسد و همانطور که حضرت آقا فرمودند این موضوع نباید شامل مرور زمان شود.   

ارسال نظرات