مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس؛
حجت الاسلام رضا زاده گفت: شاخصه ی دیگر فتنه گران خود محوری بود که آنها جایگاه رهبر انقلاب را درک نکرده بودند، که اگر زیر سایه رهبری حرکت می کردند شاهد فتنه 88 نمی شدیم، فتنه گران فکر کردند که جایگاه آنها ، جایگاه رهبری است ، و این را نفهمیدند که همه عزت و افتخار کشور تبعیت از رهبری است و این قضیه را فتنه گران فراموش کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۲۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

حجت الاسلام رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس به مناسبت حماسه نهم دی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک به مناسبت ایام الله نه دی اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم فرمودند؛ این روز ، روز حماسه ملت است وباید در اذهان همه ما بسیجیان و پاسداران و دوستداران نظام بماند و در تاریخ ثبت شود.

عزت و افتخار کشور در تبعیت از رهبری است

حجت الاسلام رضا زاده افزود: دشمن در پی این بود از افرادی که در نظام شاخصه هایی داشتند که میتوانستند از آنها سوء استفاده کنند در بحث انتخابات 88 از آنها بهره جویی کنند، در همین راستا بود که تقلب در انتخابات را مطرح کردند و مقدمه این جریان را از فتنه 78 برداشتند، ردپای فتنه گران در سال 88 در فتنه 78 هم بود و دشمنان با برنامه ریزی روی این قضیه سرمایه گزاری کردند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) یکی از شاخصه های فتنه گران را محبوبیت آنها در نظام دانست و عنوان کرد: بعضی از آنها در اذهان عمومی چهره خوبی داشتند، و از طرفی دارای جایگاه در نظام بودند، دشمنان روی قضیه ی محبوبیت سرمایه گزاری کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاخصه ی دیگر فتنه گران خود محوری بود که آنها جایگاه رهبر انقلاب را درک نکرده بودند، که اگر زیر سایه رهبری حرکت می کردند شاهد فتنه 88 نمی شدیم، فتنه گران فکر کردند که جایگاه آنها ، جایگاه رهبری است ، و این را نفهمیدند که همه عزت و افتخار کشور تبعیت از رهبری است و این قضیه را فتنه گران فراموش کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها