مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ
حجت الاسلام سید احمد رسولی گفت: اگر ملتی در یاری رساندن به رهبر و شناخت حق غفلت نمایند باید منتظر نابودی باشند و گفته مولای متقیان علی (ع)" هرکس که از دشمن خدا یاری بخواهد شایسته ذلت می باشد و ملت ایران تجربه کرد که هرکس به دامن دشمنان دین پناه ببرد چگونه ذلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۷۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
حجت الاسلام سید احمد رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرج با اشاره به اینکه در طول تاریخ یک جریان خود باخته با عناوین مختلف در مقابل دین و استقلال کشور ایستادگی می کرد و همواره از طرف طاغوت مورد پشتیبانی قرار می گرفتند اظهار داشت: اینها کسانی بودند که از ابتدا اعتقاد به حکومت دینی نداشتند و بنابر اعتراف خودشان در زمان حیات امام جرات نمی کردند نیت واقعی خودشان را ابراز کنند.   

هر کس به دامن دشمنان دین پناه ببرد ذلیل خواهد شد

وی افزود: این افزاد کسانی هستند که مصداق بارز ایه مبارکه 47 سوره نور هستند که می فرمایید"یقولون آمنا بالله و بالرسول و اطعنا ثم یتولی فریق منهم من بعد ذلک و ما اولئک بالمومنین" در واقع می توان چنین نتیجه گرفت که این افراد از هیچگونه التزام عملی و قلبی به ولایت برخوردار  نیستند و تظاهر به ولایتمداری می کردند و خداوند به واسطه اعمالشان آنها را رسوا ساخت.

حجت الاسلام سید احمد رسولی عنوان کرد: آنجا که به ساحت ابا عبدلله(ع) جسارت کردند، مردم ولایتمدار پرچم نفاق را شناختند و در روز نهم دی بساط فتنه را جمع کردند و باید  بدانیم که عامل پیروزی در آحاد جامعه اسلامی ریشه دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر ملتی در  یاری رساندن به رهبر و شناخت حق غفلت نمایند باید منتظر نابودی باشند و گفته مولای متقیان علی (ع)" هرکس که از دشمن خدا یاری بخواهد شایسته ذلت می باشد و ملت ایران تجربه کرد که هرکس به دامن دشمنان دین پناه ببرد چگونه ذلیل خواهد شد.

خبرنگار بسیجی: علی فلاحت کار 
ارسال نظرات
پر بیننده ها