سردار سلامی گفت: خیانت آشکار فتنه گران هرگز از حافظه تاریخ ایران اسلامی که عزت و اقتدار خود را از خون شهیدانش دارد، پاک نخواهد شد، و اگر مردم در ۹ دی به فتنه انگیزان پاسخ درخور نمی دادند و آنان را از صفحه سیاست بیرون نمی راندند چه بسا زمینه نفوذ و امکان ورود بیگانگان به کشور فراهم می شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت نهم دی ماه در مصلای کرج برگزار شد اظهار داشت: پس از فتنه ۸۸ محاصره دشمن بر ما تنگتر و اشتهای وی برای تحریم کشور ما بیشتر شد و سختی های اقتصادی امروز بازتاب همان فتنه انگیزی های دشمنان است.

پاسخ کوبنده ملت ایران در نهم دی ماه برای همیشه فتنه گران را به حاشیه برد

وی هدف دشمنان داخلی و خارجی را خارج کردن کشور از حالت تعادل سیاسی، اجتماعی و امنیتی دانست و افزوددر سال ۸۸ دشمنان خارجی انقلاب و نظام به کمک فتنه گران داخلی برای از بین بردن اعتقادات و باورهای ملت مسلمان ایران امده بودند و در این راه حتی به نمادهای مقدس مذهبی و عاشورایی ملت نیز تاختند.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران دیگر نخواهد گذاشت اتفاقات صدر اسلام بار دیگر تکرار شود تصریح کرد این ملت دیگر فریب نخواهند خورد و حماسه ۹ دی در پاسخ به فتنه گران رقم زده شد و فتنه گران را برای همیشه به حاشیه برد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از شکوهمندترین حماسه های تاریخ بشر بود که به تسلط و استعمار غرب در ایران اسلامی پایان داد عنوان کرد یک غفلت کافی است که ملتی از اوج عزت و اقتدار سقوط کند و دچار مصیبت های زیاد تا مرز نابودی و محو از عرصه بین الملل شود و مصداق آن وضعیت همسایگان ایران در سوریه و عراق و ترکیه است که آرامش و امنیت ایران در مقابل مشاهده نا امنی ها و سرگردانی مردم مظلوم آنها جای بسی مباهات دارد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه فتنه گران در سال ۸۸ برای نیازهای شخصی خود موقعیت یک ملت را به خطر انداختند تصریح کرد: خیانت آشکار آنان هرگز از حافظه تاریخ ایران اسلامی که عزت و اقتدار خود را از خون شهیدانش دارد، پاک نخواهد شد، و اگر مردم در ۹ دی به فتنه انگیزان پاسخ درخور نمی دادند و آنان را از صفحه سیاست بیرون نمی راندند چه بسا زمینه نفوذ و امکان ورود بیگانگان به کشور فراهم می شد.

وی با بیان اینکه شاخ دشمنان را در ۹ دی ۸۸ شکسته شد بیان داشتفتنه گران در ان روزها به سیمای مردم سالارانه نظام چنگ زدند و این مسئله نابخشودنی است و این منزوی و طرد شدن از جامعه کمترین واکنش ملت و حاکمیت در برابر فتنه گران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مردم تمام توطئه های دشنان علیه نظام را خنثی خواهند ساخت خاطر نشان کرد:اینجا سرزمین غرب گرایان و غرب خواهان نیست، این ملت به پشتوانه مقام معظم رهبری اجازه فتنه انگیزی به کسانی که سرنوشت این ملت را به امیدهای دشمن پیوند بزنند نخواهند داد و حق کسانی که ابروی کشور را بازیچه خودخواهی های خود کنند کف دستشان خواهند گذاشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها