سیداحمد طباطبایی:

شعار «مرگ بر آمریکا» حذف شدنی نیست/حماسه 9 دی در تاریخ کشور ماندگار شد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» هرگز از بین نمی‌رود، گفت: مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و سردمدار استکبار جهانی بخشی از همان نقشه راهی است که امام راحل برایمان ترسیم کرده است از این‌رو ملت ایران باتوجه به اعتقادات خود این شعار را کنار نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۶۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیداحمد طباطبایی کارشناس مسائل سیاسی در دوره تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی ماه نه تنها محدود به تاریخ که حتی محدود به جغرافیا هم نیست.

وی افزود: در دوران مبارزاتی ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی، دشمن براساس شناخت غلط خود تصور می کرد که انقلاب اسلامی خیلی زود شکست خواهد خورد و به سرانجام نخواهد رسید تا جایی که در 14 خرداد 68 به خوشحالی پرداختند چرا که می پنداشتند انقلاب دیگر رهبری شایسته نخواهد داشت ولی با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌فقیه زمان تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نقشه راه امروز انقلاب اسلامی همان نقشه راهی است که امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب اتخاذ کرده بود.

طباطبایی با اشاره به اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» هرگز از بین نمی‌رود، گفت: مبارزه با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و سردمدار استکبار جهانی بخشی از همان نقشه راهی است که امام راحل برایمان ترسیم کرده است از این‌رو ملت ایران باتوجه به اعتقادات خود این شعار را کنار نخواهند گذاشت.

وی با بیان عملکرد خواص در دوران مختلف تاریخ اسلام گفت: امروز با بررسی و مطالعه تاریخ، جای هیچ تعجبی نیست که نزدیک‌ترین کسان به انقلاب امروز از برخی از شعارهای اصلی انقلاب برگشته یا تردید دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: برخی بر این باورند که رابطه با آمریکا مشکلات کشور را حل می کند. این همان مساله نفوذ است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تاکید دارد و امروز شما بسیجیان باید جلودار دشمن شناسی در جامعه باشید و به گفته رهبری برای دشمنان بیم آفرین باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات