فرماندار تفت مناسبت هاي 9 و 12 ديماه را گرامي داشت

فرماندار تفت در حاشيه مراسم بزرگداشت حماسه نهم ديماه در مسجد امام(ره) تفت، مناسبت هاي نهم ديماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت و 12 ديماه سالروز سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) به استان يزد را گرامي داشت.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت به نقل از روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در حاشيه برگزاري اين مراسم با اشاره به فرا رسيدن سالروز نهم ديماه، آن را فرصتي ارزشمند براي هم افزايي ملي و تجديد بيعت مجدد با آرمانهاي متعالي امام راحل عظيم الشان(ره) و شهداي والامقام ارزيابي كرد و گفت: حماسه نهم ديماه ثابت كرد كه مردم عزيز ايران اسلامي يكپارچه در دفاع از كيان اسلام ناب محمدي(ص) و حريم ولايت متحد و همصدا هستند و در اين صحنه خطير، مماشات نخواهند كرد و همواره بدخواهان ملت و انقلاب و استكبار را مأيوس خواهند كرد.

فرماندار وحدت و همبستگي ملي و ولايتمداري امت اسلامي را دو عنصر مهم در موفقيت هاي عظيم انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف ارزيابي كرد و افزود: همانگونه كه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) فرمودند ‌ نهم دی یک حادثه‌ عجيب به لحاظ نشان دادن اعتماد و دلبستگي مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

زارع همچنين فرا رسيدن 12 ديماه سالروز سفر مبارك مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به استان يزد را گرامي داشت و گفت: اين سفر هم به لحاظ معنوي و هم به لحاظ مادي دستاوردهايي بسيار مهم و ارزشمندي را براي استان يزد و به تبع آن شهرستان تفت داشت.

فرماندار تفت 12 ديماه را سند افتخار در تاريخ استان يزد و شهرستان تفت ارزيابي كرد و ادامه داد: مردم ولايتمدار و نجيب شهرستان تفت نيز همگان با مردم شريف سراسر استان، در 12 ديماه 86 استقبالي وصف نشدني و عارفانه را از رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) به عمل آورند كه براي هميشه در تاريخ انقلاب اسلامي به ثبت رسيده است.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد مردم عزيز در مراسم هاي بزرگداشت اين مناسبتها حضور فعالانه و آگاهانه داشته باشند.

ارسال نظرات