امام جمعه بافق:

در فتنه 88 کسانی که موقعیتشان به خطر افتاده بود وارد صحنه شدند

امام جمعه بافق گفت: در جریان فتنه۸۸کسانی که به انقلاب خوش بین نبودند و موقعیت شان به خطر افتاده بود و اعتقاد به اسلام ،نظام وانقلاب نداشتند وارد صحنه شدند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۵۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در خصوص فتنه۸۸ و حماسه 9 دی گفت: دشمنان برای اینکه مردم را از اسلام ،امامت و ولایت جدا کنند انقلاب اسلامی را با حوادث گوناگونی روبرو کرده اند و نمونه آن فتنه سال۸۸بود که انتخاباتی انجام شد وتفاوت آرا بین رقبا ۱۳میلیون بود.

امام جمعه بافق در ادامه افزود: متاسفانه در داخل کشور برنامه ریزی هایی به وسیله استکبار انجام شد و بعضی از افرادی که می خواستند از این موقعیت سوء استفاده کنند اولین مسئله ای را که مطرح کردند بحث تقلب در انتخابات بود که باید یک بازنگری شود وبازنگری در بعضی از شهرستان ها انجام و متوجه شدند که تقلبی درکار نبوده است.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: حرکت هایی از طرف رقبا انجام شد و بعضی از افرادی که با نظام، اسلام وانقلاب نمی توانستند همراه شوند وآنهایی که به انقلاب خوش بین نبودند ومنافعشان در خطر افتاده بود وارد صحنه شدند و از موقعیت سوء استفاده و بی حرمتی به امام، ولایت فقیه و امام حسین(ع) کردند و مردم هم در مقابل این حرکت ها آرام نگرفتند و با حضور گسترده خودشان حرکت های آنها را محکوم واز حریم اسلام، انقلاب ولایت فقیه واهل بیت دفاع نمودند.

امام جمعه بافق در خصوص نقش فتنه در ایجاد تحریم های جدید علیه ایران نیز خاطر نشان کرد: زمانی که دشمن به اهداف خود در جریان فتنه۸۸نرسید راهکارهای دیگری برای اینکه مردم را به ستوه آورد در پشت صحنه ترسیم کرد که یکی از آنها مسئله تحریم بود و همچنان استمرار دارد و هر چقدر انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه های سیاسی پررنگ باشد مثل حماسه نهم دی که فتنه ۸۸را خنثی کرد و تحریم ها اثری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی و عربی بخاطر اینکه از ایران در بیداری کشورهای اسلامی ضربه دیدند اظهار داشت: گسترش تفکر مقاومت در جهان و شکست دشمن در فتنه 88 باعث شد تا آنها بغض و عداوت خود را نسبت به ایران بیشتر کنند.

امام جمعه بافق اظهار داشت: وقتی مردم آگاهی، بصیرت وبینش سیاسی بالایی داشته باشند هیچ زمانی تحت تاثیر حرکت های دشمن قرار نمی گیرند و با شناختی بصیرت گونه دوست و دشمن را از یکدیگر تمیز می دهند.

ارسال نظرات