جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):
جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: هنوز تبعات هشت ماه ناامنیتی و اغتشاش تمام نشده عده‌ای نادان سخن از رفع حصر سران فتنه‌ می‌زنند، اینان باید بدانند که رأفت اسلامی و رهبر انقلاب باعث شده تا این آنان اعدام نشوند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۴۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار حمید اباذری جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز در همایش بصیرت 9 دی که در سالن چند منظوره شهید فهمیده شهرستان خنداب برگزار شد با اشاره به لزوم تقویت بصیرت و اوضاع حاکم در منطقه گفت: دشمن در نتیجه سوء استفاده از بی‌بصیرتی افراد به ویژه خواص توانسته در منطقه حاک شود و شرایطی را که امروز شاهدیم را شکل دهد.

وی افزود: درد بزرگی که جوامع اسلامی امروز به آن مبتلا هستند نفاق است. جمله معروف "تفرقه بینداز و حکومت کن" که سال هاست دشمنان اسلام از آن سود جسته‌اند و با همین جمله کلیدی دنیای اسلام را با آن تکه تکه کرده‌ند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه آمریکایی ها با شعاری بدتر از آن، در صدد نابودی جهان اسلام هستند، گفت: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را با جنگ سخت و نرم برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند، بزرگترین حادثه و آخرین تیر ترکش آنها در فتنه 88 اتفاق افتاد، رهبر انقلاب در سال‌هایی که گذشت، بارها از فتنه یاد کردند و خطری را که ایجاد شده و خطرهای آینده را هشدار دادند، سنگینی و وزن خطر فتنه 88 از جنگ 8 ساله بیشتر بود.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: فتنه گران 8 ماه در امنیت کشور اخلال ایجاد کردند و توانست تا حدی وحدت بین مردم و نظام را دچار مشکل سازند. دشمنان خارجی با عوامل داخلی درصدد بودند تا پس از خدشه دار کردن صفوف وحدت در بین مردم به اهداف خود دست پیدا کنند.

سردار پاسدار اباذریبا تاکید بر هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه حمایت از نظام گفت: هرگاه مردم با نگاه نافذ و با بصیرت به حوادث نگاه کردند، پیروز میدان بودیم. در فتنه 88 نیز مردم حماسه ای دیگر را خلق کردند و نشان دادند که تا پای جان نسبت به ارزش‌ها اسلامی وفادار هستند.

وی افزود: دشمن در فتنه 88 با جنگ نرم و عملیات روانی، تلاش کرد به اهداف خود دست پیدا کند برای این منظور برنامه‌های طراحی شده پیچیده و طولانی مدت خود را با همکاری فتنه‌گران داخلی اجرایی کرد و متاسفانه در این میان نیز برخی فریب خوردگان آتش بیار معرکه شدند و آتش فتنه را دامن زدند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: هنوز تبعات هشت ماه ناامنیتی و اغتشاش تمام نشده عده‌ای نادان سخن از رفع حصر سران فتنه‌ می‌زنند، اینان باید بدانند که رأفت اسلامی و رهبر انقلاب باعث شده تا آنان اعدام نشوند.

سردار پاسدار اباذری با تاکید بر اینکه 9 دی حماسه ای بزرگ بود، گفت: در روز 9 دی صف شکسته شده و ترک خورده وحدت ملی به برکت خون امام حسین(ع) برطرف شد و مردم صف واحد شدند و برای حفظ ارزش های اسلامی، انقلاب و ولایت فقیه به پای کار آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات