خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان سیاسی هریس در همایش روز بصیرت این شهرستان به مناسبت نهم دی، گفت: مردم در ۹ دی سال ۸۸ مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند و اعلام کردند تا ابد پشت ولایت فقه و نظام خوهند ایستاد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صمد توحیدی با اشاره به زمینه های شکل گیری فتنه 88، اظهار کرد: در واقع فکر براندازی نظام از زمان دولت سازندگی و در ادامه در دولت اصلاحات با استفاده فراگیر در فضای حقیقی از جمله برگزاری کلاسهای آموزشی، سمینار ها و شرکت در محافل هم اندیشی در داخل و خارج از کشور صورت پذیرفت.

وی ادامه داد : پس از دولت اصلاحات چون زمینه برای فعالیت در فضای حقیقی آنچنان که باید فراهم نبود در فضای مجازی و اینترنت و وبلاگ وب سایتها فعالیت خود را در ایجاد شبهه و ترویج افکار ضد نظام و انقلاب و اسلام ادامه دادند تا اینکه در انتخابات سال ۸۸ با مقدمه چینی و تمهیدات لازم پیش از انتخابات از جمله مطرح کردن واژه صیانت از آراء و القاء انجام تقلب در انتخابات در تنور اختلاف و شبهه در کشور دمیدند که منجر به فتنه 88 شد.

توحیدی خاطرنشان کرد: رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) و هوشیاری مردم بصیر کشورمان بود که با ناکام گذاشتن نقشه های شوم استکبار، فتنه گران را سر جاس خود نشاند.

به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش روز بصیرت هریس با حضور بسیجیان و مردم ولایی این شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد هریس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها