با حضور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:
به مناسبت سالروز گرامی داشت حماسه 9 دی نشست حلقه های صالحین شهید نظری پایگاه مقاومت شهید جلیلی بهاباد باحضور فرمانده حوزه شهید محلاتی وتعلیم وتربیت سپاه ناحیه بهاباد در محل پایگاه مقاومت شهید جلیلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این نشست مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهاباد در سخنانی با گرامی داشت سالروز حماسه 9دی و با اشاره به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیان داشت:در سال 88 نظام تا لبه پرتگاه کشانده شد و با حضور حماسی و پرشور مردم این فتنه جمع شد .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهاباد بیان کرد: در فتنه 88 کسانی که بصیرت لازم را نداشتند منحرف شدند و کسانی که سکوت کردند به آنها کمک کردند.

علی آبادی با اشاره به اینکه بصیرت چراغ راهی است که نور افشانی و راه صحیح را از راه ناصحیح روشن می کندگفت : وظیفه امروز ما تبیین و روشنگری است تا چهره واقعی فتنه و فتنه گران در جامعه نمایان شود .

وی عنوان کرد : حماسه 9 دی روز به نمایش گذاشتن شعور سیاسی مردم با تکیه بر مفاهیم دینی، روز شکست همه جانبه دشمن، روز حمایت مردم از ولی فقیه و روز تجلی روح دیانت مردم بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه گران عمارگونه وارد میدان شدند گفت : مردم ایران اسلامی در مقابل فتنه گران عمارگونه وارد میدان شدندو با خلق حماسه عظیم نه دی فتنه های دشمنان را به خودشان برگرداندند و دشمن را از اهداف شومش ناامید کردند.


ارسال نظرات