فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: یادواره سردار شهید سید نظام جلالی و 250 شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان دلیجان روز جمعه 17دی ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یادواره سردار شهید سید نظام جلالی و 250 شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان دلیجان روز جمعه مصادف با 17‌دی ماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به شکل زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی و با مداحی حاج ابوذر بیوکافی و اجرای سید رضا نواب هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: دوران پرشکوه هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و ایثارگری رزمندگان مخلص و ولایت‌مدار به برجسته‌ترین و پرشکوه‌ترین بخش تاریخ ایران تبدیل شده است و امروز ما وظیفه داریم از آرمان‌های آنان به نحو پسندیده حراست کنیم.

سرهنگ پاسدار عسگری در پایان خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به عنوان یک اصل عمیق دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان و پویای ایران اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات