عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عناصر و حامیان فتنه بیایند در مقابل ملت، امام(ره)، شهدا و ولایت عذرخواهی کنند و بگویند که غلط کرده اند و به دنیا هم اعلام کنند تا حامیان شان هم بدانند که اینها غلط کرده اند تا دیگر به فکر فتنه انگیزی نباشند آنوقت بخشیده می شوند.
کد خبر: ۸۸۰۰۱۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، مراسم گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی با حضور مردم بصیر و ولایتمدار رودبار و چند تن از مسئولین ادارات در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن گرامیداشت حماسه 8 و 9 دی، حضور حماسی مردم در ۸ و ۹ دی را بیانگر دفاع جانانه مردم از ولایت برشمرد و بیان کرد: اگر عده ای خود فروخته فتنه انگیزی کردند مردم در دفاع از رهبری و ولایت لحظه ای کوتاهی نخواهند کرد.

آیت الله احمد پروایی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه، اظهار کرد: غلیرغم تذکرات مقام مقام رهبری در قبال فتنه، عده ای بجای فتنه می گویند حادثه و جریان، فتنه ۸۸ بر احدی پوشیده نیست لذا نباید از بیان آن ابایی داشت.

وی با بیان اینکه دشمن به فتنه گران لبخند زد، اضافه کرد: انگلیس، سلطنت طلبها، منافقین و  آمریکایی ها از فتنه ۸۸ دفاع کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ تمامی دنیا دست به دست هم داده بودند تا به خیال خود و بی خردی فتنه گران داخلی، نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، گفت: مردم بصیر گیلان در ۸ دی و به دنبال آن مردم سراسر ایران در9 دی با خلق حماسه خویش، آب روی آتش فتنه ریختند.

آیت الله پروایی یاداور شد: در فتنه ۸۸ عده ای در خواب بودند و عده ای نیز خود را به خواب زده بودند تا به انقلاب لطمه وارد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وقایع روز کشور، این وقایع را مُسَبب بدبینی مردم و جوانان به نظام دانست و بیان کرد: مسئولین باید خود را خادم و نوکر مردم بدانند مسئولین باید بدانند که اگر مردم به آنها رای نمی دادند و در حماسه ۸ و ۹ دی به میدان نمی آمدند، مسئولیتی باقی نمی ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، خدمت برای مردم را فرصت و نعمت الهی دانست و بیان کرد: برای چنین مردم با بصیرتی باید خدمت کرد، نه کدخدایی.

آیت الله پروایی در ادامه به بیان مسائلی که چرا فتنه گران را نمی بخشید، اشاره کرد و گفت: امام حسین(ع) حُر را زمانی بخشید که به غلط کردن افتاد. عده ای بخشش و رافت امام حسین را می بینند اما به پشیمانی و غلط کردن حُر غافلند.

وی اظهار داشت: عناصر و حامیان فتنه بیایند در مقابل ملت، امام(ره)، شهدا و ولایت عذرخواهی کنند و بگویند که غلط کرده اند و به دنیا هم اعلام کنند تا حامیان شان هم بدانند که اینها غلط کرده اند تا دیگر به فکر فتنه انگیزی نباشند آنوقت بخشیده می شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حق فتنه گران اعدام بود اما همین که اعدام نشدند رافت انقلاب نسبت به آنان بود، تصریح کرد: برخی از اول انقلاب زحمت کشیدند و حامی انقلاب بودند و الان هم مدافع انقلابند باید دست این افراد را بوسید اما عده ای در برهه ای از زمان با انقلاب بودند ولی بعدها عملشان تیغی بر چشم انقلاب زد این افراد شایسته حمایت نیستند.

آیت الله پروایی یادآور شد:خیلی ها در دفاع از انقلاب جانباز شدند دست و پا دادند و الان هم در مسیر ولایت و انقلابند اما برخی تنها جانباز هستند ولی در مسیر ولایت نیستند.

وی با بیان اینکه در شناخت افراد جانباز بودن، فرزند شهید بودن، عالم بودن ملاک نیست اذعان کرد: ملاک در مسیر خط ولایت بودن است و هرکس که در مسیر ولایت بود تایید است و اگر از مسیر ولایت خارج شد باید کنار گذاشته شود.

ارسال نظرات