خبرهای داغ:

نشست بصیرتی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی سلماس

نشست بصیرتی با ابعاد فتنه و حماسه نه دی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاههای سلماس در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی توسط بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست زارع مسئول دفتر شورای نگهبان قانون اساسی در سلماس تصریح کرد: در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی دوران غرور آفرینی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، پیشرفت در عرصه های مختلف و ... ثبت شده است که جزء لاینفک هویت هر ایرانی می باشد و در این میان دشمنان ایران و اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که با توطئه های خصمانه مسیر رشد و توسعه ملت ایران را ناهموار کنند.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد، این روز؛ نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) را بار دیگر متجلی کردند و به فرموده مقام عظمای ولایت" حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم به سئوالات دانشجویان در باره حماسه نه دی توسط سخنران مراسم پاسخ داده شد.

ارسال نظرات