خبرهای داغ:
در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

شیرین ترین برد سردار با حضور بیش از 5 هزار هوادار

تیم فوتبال سردار بوکان در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حضور 5 هزار هوادارحریف بحران زده خود آلومنیوم هرمزگان را با سه گل درهم کوبید.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته چهاردهم این رقابتها تیم فوتبال سردار شهرداری بوکان در استادیوم خانگی خود میزبان تیم بحران زده آلومنیوم هرمزگان بود.

در این بازی که در هوای سرد بوکان و با حضور بیش از 5 هزار تماشاجی برگزار شد تیم سردار در نهایت توانست حریف خود را به 3 گل بدرقه کند.

سیروان قربانی، حبیب افرا و فرشید طوری گلزنان سردار در این بازی بودند که موفق شدند پرگل ترین برد تیم محبوب بوکانی ها را تا هفته چهاردهم به هواداران خود تقدیم کنند.

با این برد شیرین در هوای زمستانی بوکان سردار تا پایان هفته چهاردهم این رقابت ها با 20 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به پاس همدان و هف سمنان در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

در این دیار امیرحسین نجفی، محمدملایی، سیروان قربانی، مهدی بامداد، حبیب افرا، لطفی، امیرعباسی، مرتضی عباسزاده، ناصراحمد نژاد، فرشیدطوری، بهمن طهماسبی 11 مرد قرمز پوش سردار بوکان در مقابل حریف قزوینی خود بودند.

هم اکنون و در پایان هفته چهاردهم این رقابتها تیم شهرداری همدان با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر نیز به ترتیب با 25 و 21 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار