خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: در ۹ ماه گذشته سال جاری بیش از ۵۴۹ عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات، ایمنی و غیره را به نحو احسن به انجام رسانده و برگ زرینی را در کارنامه خدمت رسانی آتش نشانی بوکان به شهروندان این شهر ثبت نمایند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۸۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با بیان این خبر، عنوان کرد که خوشبختانه آتش نشانان این سازمان توانستند در ۹ ماه گذشته سال جاری بیش از ۵۴۹ عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات، ایمنی و غیره را به نحو احسن به انجام رسانده و برگ زرینی را در کارنامه خدمت رسانی آتش نشانی بوکان به شهروندان این شهر ثبت نمایند.

سامرند نوری در ادامه عنوان کرد : آتش نشانان این سازمان به حول و قوه الهی و با عشق به خدمت به مردم توانستند تمامی عملیات ها را هر چند در اوج فصل سرد و گرم، باد و باران، شب و روز، به بهترین شکل ممکن به انجام رسانده و ناجی جان ها و اموال همشهریان عزیز مان باشند.

وی همچنین افزود: در طول این مدت آتش نشانان توانستند حریق ۵۹ مورد منزل مسکونی، ۲۳ مورد مغازه، ۲۶ مورد خودرو ، ۵۳ مورد تصادفات شدید و حتی ۳ مورد از آتش و حوادث در جایگاه های سوخت رسانی این شهر را به کنترل خود در آورده و از ایجاد حادثه ناگوار جلوگیری کنند.

نوری در پایان خاطر نشان کرد : سازمان با دارا بودن سه ایستگاه فعال در سطح شهر، بصورت ۲۴ ساعته آماده امداد رسانی و ارائه خدمات به شهروندان عزیز می باشد.

ارسال نظرات