خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

9 دی روز پیروزی عاشورائیان بر عاشورا ستیزان بود

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: خروش میلیونی مردم بصیر و ولایی ایران اسلامی در 9دی 88سیلی محکمی بر دهان استکبار زد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۷۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با این عنوان که 9دی نمونه ای از پیروزی خون بر شمشیر است خاطر نشان کرد: مردم ایران با الگو گیری ازعاشورای حسینی بار دیگر در سال 88 مهر باطل شدن و خاموشی را بر توطئه و تهدید دشمنان زد و چهره واقعی و ددمنشانه آنان را بار دیگر افشا نمودند.

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: مشعل حسینی تنها مشعلی است که هیچ گاه خاموش نمی شود و انقلاب اسلامیایران در 9دی با مشعل و لوای عاشورای حسینی راه اصلی را ادامه داده و بار دیگرحماسه عظیمی را خلق کردند که در تاریخ ایثارگران ایران ثبت شدکه در حقیقت این روز، روز پیروزی عاشورائیان بر عاشورا ستیزان بود.

وی ادامه داد: فتنه 88 را می توان از پیچیده ترین و خطرناکترین توطئه دشمن برعلیه انقلاب اسلامی ایران برشمرد چرا که دشمن از طریق برخی از عوام و خواص فریب خورده داخلی طرحبراندازی انقلاب اسلامی را دنبال می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی تمی افزود: زنده نگه داشتن حماسه عظیم 9دی در حقیقت تدفین تفکرات باطل فتنه گران است و هوشیار و زنگ بصیرت برای نسل های جدید و امروزی است که فراموش می کننددشمنان همچنان در کمین هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار