برگزاری مراسم بصیرتی یوم الله نهم دی در شهرستان قدس/+عکس

همزمان بمناسبت سالروزبصیرت و تجلی ایمان و اقتدار ،مراسم بصیرتی یوم الله نهم دی در مسجد جامع شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبر گزاری بسیج:صبح امروز با حضور ملت شریف و ولایت مدار شهرستان قدس و همچنین جمعی از مسئولان  این شهرستان، مراسم نهم دی روز بصیرت و تجلی ایمان و اقتدار در مسجد جامع شهرستان قدس برگزار شد.


این مراسم که با سخنرانی سراج:تحلیل گر سیاسی  واستاد حوزه و دانشگاه آغاز گردید به بیان مسائلی پیرامون حادثه زنهم دی  ایجاد فتنه در این روز اشاره کردو عنوان کرد:در فتنه سال 88خارجی ها و کشورهای اروپایی حضور مستقیم در ایران نداشتند بلکه از عوامل خود در ایجاد فتنه در ایران دست داشتند.


وی با توجه به هوشیاری مردم در سال 88ادامه داد: فتنه سال 88 فقط انتخابات را بهانه کرده بودند و در این تجمع و آشوب خیابانی تنها شعاری که برای همه واضح و آشکار بود"شعار انتخابات بهانه است-اصل نظام نشانه است"  و شعارهای دیگر مانند:"نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود "که مردم ولایت مدار ایران را آگاه کرد و با تجمع40میلیون نفری از سراسر کشور در تهران جمع شدند و حماسه نهم دی ماه را خلق کردند.

این تحلیل گر سیاسی ادامه داد:رهبری و ولایت فقیه، اقتدار ملی، جریان شناسی ایران از قبل انقلاب تا کنون و بیداری اسلامی درمنطقه را به دنیا آموختند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنرانی خود،از ایران بعنوان الگوی ارزشمندی برای کشورهای منطقه یاد کردند و متذکر شدند:که استکبار جهانی و سردمداران آن از نیروی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی وحشت دارد و دست به جو سازی بر علیه ایشان می زنند.


سراج عنوان کرد:حماسه 9 دی سند افتخار ملت ایران است و این سند باید به دست نسل آینده کشور و جوانان این مرز و بوم داده شود که باعث شد تمام تو طئه های دشمنان انقلاب را خنثی کند.


وی حماسه نهم دی را مصداق 8سال دفاع مقدس دانستند و خاطر نشان کردند: حماسه 9 دی مانند پیروزی هشت سال دفاع مقدس یکی از تاریخ های درخشان و شیرین بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، که نقش مردم بصیر و مؤمن و ولایتمدار را در حمایت و یاری امام زمان خویش آشکار می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود اظهار داشت:نهم دی، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در مقابل فتنه آمریکایی بود وخلق حماسه 9نهم دی برگرفته از بصیرت و معرفت مردمی بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به خلق حماسه نهم دی خاطر نشان کرد: نهم دی ماه روزی است که با اراده و مجاهدت مردم در میان روزهای دیگر متمایز شده است و رمز موفقیت ما بصیرت، وحدت و انسجام است که باید با عمل به آن بتوانیم همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان باایستیم.


این تحلیلگر سیاسی در بخش دیگری از سخنرانی خود به جنایات  و استعگار انگلیس در حق مردم ایران در تاریخ معاصر اشاره کردوعنوان کرد:انگلیس استعمارگر8سال ایران تصرف کرد و تعداد انبوهی از ایرانیان در برابر خشکسالی و نداشتن غذا و گرسنگی جان خود را ازدست دادند.


این استاد حوزه و دانشگاه با توجه به دشمن شناسی مردم ایران در فتنه سال88 تاکید کرد:راهپیمایی یوم الله نهم دی در اعتراض به هتک حرمت عاشورا ومقدسات مردم  از سوی ارازل و اوباش بود،که توسط جریان فتنه و سران فتنه ایجاد شد ولی مردم این با دشمن شناسی و بصیرت اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سراج در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد:اکنون ملت با بصیرت  و فهیم ایران در واقعه نهم دی به دنیا آموخت دیگر تاریخ غارتت و فتنه تکرار نخواهد شد و همانگونه که در 8سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا مقاومت کردیم و به پیروزی رسیدیم،درحادثه نهم دی و حادثه های دیگر نیز هوشیاریم و با امام عصر خود بعیتی دوباره میبندیم و هرگز از آرمانهای انقلاب جدا نخواهیم شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار