خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

بی بصیرتی خواص عامل نفوذ و امیدواری دشمنان در فتنه 88 بود

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: متاسفانه برخی از خواص بصیرت خودشان را از دست دادند و بی بصیرتی آن ها موجب شد تا دشمنان خوشحال و امیدوار شود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبدالهی در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد محمد رسول الله(ص) شهر اسدیه اظهار داشت: 9 دی روز همبستگی و انسجام ملت ایران از همه فرق و سلیقه ها است.
 
وی با بیان اینکه فتنه 88 زمینه اظهار و بروز دشمن را در کشور ایجاد کرد، گفت: نباید در کشور اسلامی برای موضوع داخلی زمینه ورود دشمن را به داخل کشور باز شود.
 
وی ادامه داد: هدف دشمن از طراحی فتنه در سال 88، نابودی اسلام و براندازی نظام بود که با هوشیاری مردم تمام توطئه های دشمن نقش بر آب شد.
 
امام جمعه اهل سنت اسدیه سوزاندن اموال بیت المال و دیگر رفتارهای زشت سران فتنه و فتنه گران را بسیار زشت توصیف کرد و گفت: متاسفانه برخی از خواص بصیرت خودشان را از دست دادند و بی بصیرتی آن ها موجب شد تا دشمنان خوشحال و امیدوار شود.
 
وی اضافه کرد: امید بستن برخی به آمریکا جز ذلت و نابودی چیزی در پی نخواهد داشت.
 
مولوی سید احمد عبدالهی با بیان اینکه دشمنان برای از بین بردن اسلام در سال 88 بسیج شده بودند، گفت: دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هزینه های زیادی کرده است.
 
وی اذعان داشت: در 9 دی تمام مردم از تمام سلیقه ها به میدان آمدند تا از نظام و دینشان دفاع کنند.
 
وی در پایان گفت: هیچگاه 9 دی فراموش نخواهد شد و نظام را در برابر توطئه های دشمن بیمه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها