مردم و بسیجیان شهرستان زاوه در روز گرامیداشت حماسه 9 دی با ولایت تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، مردم و بسیجیان شهرستان زاوه بار دیگر با حضور پرشورخود در گرامیداشت حماسه 9 دی این شهرستان که در محل مسجد جامع شهر دولت آباد برگزار گردید، با ولایت تجدید عهد و پیمان نمودند.

در این مراسم باشکوه که با حضور مسئولین ارشد شهرستان و اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام مصطفویان امام جمعه شهرستان زاوه ضمن گرامی داشتن حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در 9 دی ماه 1388، افزود: هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند پیمان محکم مردم و ملت کشورمان را با ولایت از بین ببرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام امجدی امام جمعه شیعیان شهرستان باخرز که بعنوان سخنران مدعو درمراسم حضور داشت سخنرانی خود را با ادای احترام به مقام شهدا و امام شهدا آغاز نمود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت حماسه شورآفرین 9دی و ذکر این نکته که انقلاب حضرت امام خمینی(ره) یک نعمت و موهبت الهی بود، افزود: موهبت به این علت که حضرت امام (ره) بصورت مداوم و در کلیه امورات خود به خداوند تبارک و تعالی توکل داشت و ایمان خود را حفظ نمود و همین ایمان بالا و توکل باعث نزول این نعمت بزرگ برای ملت ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام امجدی در ادامه در جهت ارائه تعاریف مختلف برای شناخت فتنه، اظهار داشت: فتنه باچشم دیده نمی شود و از مهمترین ویژگی های آن نیز این است که همه را گول می زند و فریب می دهد ولی اهداف خود را پیگیری می نماید.

امام جمعه شیعیان باخرز با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت،  بیان نمود: فتنه شعارهای حق را با محتوای کاملا باطل مطرح می نماید به نحوی که حق را درکنار باطل، جور را درکنار عدل و خدا را با طاغوت به نحوی در هم آمیخته می کند تا سخت و مشکل بتوان آنها را شناخت.

وی در ادامه با تبیین موارد متعدد فتنه انگیزی سران حبس شده فتنه، اظهارداشت: در دوران پس از فتنه سال 88 عده ای که خراب کاری ها و فتنه انگیزی سران فتنه برای آنها روشن شد ولی هیچ صحبت و اقدامی نکردند و بی سروصدا خود را از صحنه کنار کشیدند را بطور قطع می توان خائن به اسلام و انقلاب نامید.

حجت الاسلام امجدی در پایان تنها راه اسیر نشدن در فتنه را در دارا بودن بصیرت دانست و افزود: این بصیرت تنها در پشتیبانی از ولایت فقیه میسر می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها