همایش درسها وپیامدهای حماسه نهم دیماه 88 با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بسیجیان شهرستان کیار در مسجد امام حسین علیه السلام شلمزار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم امام جمعه شلمزار ضمن تبریک این روز عزیز به همه مردم با بصیرت ایران اسلامی و با شاره به چگونگی حماسه آفرینی مردم در این روز بیان کرد: حماسه 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب است .

حجت الاسلام سلطانزاده ضمن اشاره به آیات قرآن کریم درباره دشمنی یهود و نصاری با مسلمانان گفت: خداوند در قرآن فرموده که یهود و نصاری با شما کنار نمی آیند و تا دین و ایمان شما را نگیرند از دشمنی با شما دست بردار نیستند.

وی، ادامه داد: روز 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود، چه دشمنان خارجی و چه دشمنان و فریب خوردگان داخلی .

امام جمعه شلمزار، خاطرنشان کرد: هر جا در بصیرت ضعف داشتیم و نتوانسیم رفتار دشمن را پیش بینی کنیم، ضربه خوردیم؛ لذا باید برای مقابله با فتنه های آینده با هوشیاری کامل ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکا و شکست استراتژی سازش و اعتماد به غرب گفت: در سالگرد حماسه نهم دی باید به این مفهوم توجه داشت و با حفظ و تاکید بر همین عنصر بصیرت، انقلاب توانسته از چالشها و بحران ها عبورکند و ریشه و علت بسیاری از مشکلات و آسیب ها نیز غفلت و بی بصیرتی بوده است.

 
ارسال نظرات