خبرهای داغ:
نهم دیماه نماد وحدت همبستگی انسجام برای حراست از اسلام و انقلاب اسلامی و یکی از بسترهای تحلیل تحولات سیاسی و فرهنگی شناخت و تبیین اصول رهاوردهای نقاط عطف تاریخی است.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۴۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نهم دیماه نماد وحدت همبستگی انسجام برای حراست از اسلام و انقلاب اسلامی یکی از بسترهای تحلیل تحولات سیاسی و فرهنگی شناخت و تبیین اصول رهاوردهای نقاط عطف تاریخی است که می تواند درک منسجم تری از رویدادها وجریان های درحال گذر به دست دهد.

انقلاب اسلامی ایران در یک روند پر تلاطم از گردنه های خطرناک عبور نموده و امواج و طوفان های سهمگینی را پشت سرنهاد که از آن جمله حوادث سال 88 که منجر به انقلاب سوم یعنی نهم دیماه گردید. طلیعه پیروزی انقلاب در بهمن ماه 57 برای تحقق 4 اصل «استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت» سرآغاز موج انقلاب بود البته آنچه که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد مثلث «مکتب مردم رهبری» بود لذا هر حرکتی برای شکل گیری انقلاب های درون زا باید متکی بر 3 ضلع این مثلث باشد.

با این نگاه جنگ تحمیلی 8 ساله، طراحی کودتا، تحریم اقتصادی، پروژه نفوذ و تهاجم فرهنگی اسلامی و اصلاحات آمریکایی و توسعه فرهنگ سرمایه داری (دولت سازندگی) ماجرای کوی دانشگاه سال 78 تهران از جمله اقدامات جبهه استکبار برای انتقام گیری از انقلاب دوم و توقف حرکت انقلاب اول بود بطوریکه هرکدام یک یا چند مورد از اصول چهارگانه انقلاب را هدف قرارداده بود.

سال 88 هم جبهه استکبار با اغوای عمال خود فروخته داخلی در یک هم افزایی هوشمندانه اجتماعی سیاسی اقتصادی فرهنگی و رسانه ای با همه هم پیمانان بین الملی و البته تحریک افکار عمومی درصدد پیاده سازی انقلاب مخملی و به چالش کشیدن هر 4 اصل (استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامیت) برآمدند تا حرکت پر شتاب انقلاب را در دهه چهارم از عمر آن متوقف کند.

از این منظر وقایع سال 88 یکی از تلخ ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا اصول موجوده انقلاب (مکتب مردم رهبری) را هدف قرار داده بودند و با مستمسک قرار دادن شعارهای دروغین در پی انحرافی بزرگ در اصول انقلابی بودند. این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان به وسیله پیاده نظام و عوامل داخلی با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در فضای عمومی و اجتماعی جامعه اجرایی گردید و 8 ماه آزادی و امنیت را از شهروندان ایران سلب کرد.

طرفداران آزادی و لیبرالیسم علیه اصل آزادی شوریدند و با بی توجهی به نهادهای نظارتی و رسمی در قانون اساسی کشور، اتهام بزرگ تقلب را مطرح کردند و با بی شرمی تمام، خواستار ابطال انتخابات شدند و خواستار حضور ناظران بین المللی برای انتخاب رئیس قوه مجریه شدند و همه تلاش خود را برای به چالش کشاندن نهادهای حاکمینی نظام نظیر شورای نگهبان، ولایت مطلقه فقیه، اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا(ع) و عاشورای خونین او همه و همه بیانگر اسلام ستیزی این حرکت خباثت آلود آنها بود.

لذا هوچی گری سیاسی، اردوکشی خیابانی با عده ای رقاص و شرور در کف خیابان، جنگ تمام عیار رسانه ای علیه جمهوریت و اسلامیت نظام و سکوت خواص که در این آزمون دشوار مردود شدند و بهطور همزمان هوشیاری، زمان شناسی، بصیرت برخواسته از ایمان و اعتقاد مردم و مدیریت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث خلق نهم دیماه گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها