مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه مشهد:

بعضي از عناصر جريان فتنه به ترامپ نامه نوشتند كه عليه ايران تحريم هاي شديدتري تصويب كند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه مشهد گفت: امروز بعضي از عناصر جريان فتنه سبز به ترامپ نامه نوشته اند كه عليه ايران تحريم هاي شديدتري تصويب كند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي،حجت الاسلام والمسلمين عابدي در مراسم 9 دي 88 در مسجد جامع امام خميني(ره) شهرستان قوچان که با حضور اقشارمردم و مسئولين شهرستان و نيروهاي نظامي و انتظامي و بسيجيان برگزار شد، ضمن گراميداشت سالروز9 دي88 بيان داشت: در زمان بعد از پيامبر بزرگوار اسلام(ص) مردم در فتنه ها فريب خوردند و ريزش نمودند و نتوانستند حق و باطل را از هم تشخيص دهند لذا حق را تنها گذاشتند و آن شدكه نبايد مي شد.
 
وی ادامه داد: خواص بي بصيرت، دنيا طلب، خودخواه، حسود و قدرت طلب؛ امور را بر مردم مشتبه كردند و در جنگ صفين جريان حكميت را به راه انداختند و امام علي (ع) كه خليفه مسلمين بعد از پيامبر(ص) بود را از خلافت بركنار نمودند؛ در جريان فتنه 88 هم عده اي از خواص بي بصيرت مي خواستند علي زمان را از حكومت جدا كنند اما به حمدالله و وجود بصيرت مردم نتواستند چرا كه در روايات آمده است كه مردم آخرالزمان از آهن قوي تر هستند و در كنار رهبري ماندند و حمايت خويش را نشان دادند.

عابدی عنوان داشت: متاسفانه بعضي ها امروز نمي بينند كه كدخدايي كه خود در فقر و بدبختي فرو رفته در حال فروپاشي است و هر روز دل بسته به كدخدا مي شوند و حق را نمي بينند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبري بارها تاكيد كردند كه مذاكره با آمريكا فايده اي ندارد و خوش بين نيستم اما عده اي امروز از هر راهي دنبال مذاكره با كدخدا هستند و گوش به حرف رهبري نيستند امروز بعضي از عناصر جريان فتنه سبز به ترامپ نامه نوشته اند كه عليه ايران تحريم هاي شديد تري تصويب كند اين ها افرادي هستند كه در سال 88 ادعاي ايراني بودن مي كردند و اين نشان مي دهد كه فتنه88 مي خواست چه بلايي سركشور بياورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سیدالشهداء مشهد بیان داشت: امروز همه مردم و حتي خواص جامعه اذعان مي كنند كه تنها كسي كه باتمام قوا از انقلاب اسلامي دفاع مي كند و تمام قد در مقابل دشمنان ايستاده است امام خامنه اي عزيز هستند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبري عصاره  اسلام  و نعمت بزرگي است كه خيلي ها قدر آن را نمي دانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها