آیت الله علم‌الهدی:

کدام دادگاه برای سران فتنه کمتر از اعدام قائل می‌شوند؟/ عده‌ای خواص بی بصیرت به خاطر فرزندان خود طرفدار فتنه شدند

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حصر خانگی برای اینها یک نقطه مصونیت بود وگرنه در کدام دادگاه اینها عفو می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در سخنرانی 9 دی در حرم مطهر امام رضا(ع) با تاکید به بازخوانی فتنه 88 اظهار داشت: در مسئله فتنه، نظام اسلامی هدف قرار گرفته شده بود و فتنه گران می خواستند این دولت، انتخابات را برگزار نکند و شورای نگهبان بر آن ناظر نباشد و  به دنبال حضور جاسوسان انگلیسی و شورای امنیت بودند.
 
وی در ادامه بیان داشت: در انتخابات 88 قرار بود از میان خاتمی و موسوی یک نفر کاندیدا شود که ابتدا خاتمی کاندیدا شد اما موسوی در مصاحبه‌ای با لوموند فرانسه اعلام کرد اگر یک رئیس جمهور باقدرت در این کشور بیاید مردم را به وسط خیابان می‌آورد و اینجا بود که پس از مصاحبه تمامی شعب اصلاحات پشت موسوی آمدند و طرح فتنه از اینجا ریخته شد.
 
امام جمعه مشهد ابراز داشت: فتنه گران بر طبل ابطال انتخابات کوبیدند و تقلب در انتخابات رمز فتنه بود، در روز 24 خرداد، دو روز بعد از انتخابات، آن راهپیمایی از میدان انقلاب به سمت آزادی شروع شد.
 
علم الهدی خاطر نشان کرد: در 16 آذر همین تظاهرات نیز در دانشگاه تهران صورت گرفت و عکس امام (ره) را پاره کردند و به امام حسین(ع) هتک حرمت کردند که این هتک حرمت برای مردم قابل تحمل نبود و مردم در حمایت از ارزش های دینی و اسلامی به خیبان ریختند و حماسه مردمی و خودجوش و انقلابی نهم دی رقم خورد.
 
وی خطاب به کسانی که می گویند سران فتنه باید از حصر خانگی خارج شوند، گفت: حصر خانگی برای اینها یک نقطه مصونیت بود وگرنه در کدام دادگاه اینها عفو می‌شوند؟ در کدام دادگاه برای اینها کمتر از اعدام قائل می‌شوند؟
 
عضو خبرگان رهبری با ابراز تاسف گفت: عده‌ای خواص بی بصیرت به خاطر فرزندان خود انقلاب را دادند؛ در مقابل این قضایا سکوت کردند و آن طرف میز رفتند و طرفدار فتنه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها