خبرهای داغ:
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجندگفت: تقویت تحریم ها بعد فتنه 88 شدت گرفت و مسئولین دولت یازدهم برجام را به بهانه رفع تحریم ها بر ملت ایران تحمیل کردند اما آمریکایی ها نه تنها تحریم ها را لغو نکردند بلکه تشدید و تمدید 10 ساله را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۲۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

حماسه 9 دی مشت محکمی بود بر دهان کسانی که خواهان براندازی نظام هستند/برخی مسئولین استانی به دنبال این هستند تا فضا را امنیتی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، میزگرد دانشجویی به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت 9 دی روز گذشته در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با حضور تنی چند از نمایندگان تشکل های دانشجویی برگزار شد.

محمد رضاییان مسئول تحلیل وبررسی دانشگاه صنعتی بیرجند درمیزگرد دانشجویی که در بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: فتنه به معنی کلمه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند یک سری افراد با ظاهر اسلامی و معتبر بیایند ولی در باطن طور دیگری باشند یعنی برخلاف نظام بوده و یک سری گرد و غباری را به راه می اندازند.

وی با بیان اینکه فتنه ای که در سال 88 اتفاق افتاد مشخص بود که برنامه ریزی طولانی مدت داشته است گفت: دشمن در همان ابتدا ، یعنی سال 57 که انقلاب کردیم برنامه متعددی برای براندازی نظام داشت.

مسئول تحلیل و بررسی دانشگاه صنعتی بیرجند ادامه داد: اولین کشوری که انقلاب ایران را پذیرفت آمریکا بود و از همان زمان سعی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی داشت.

رضاییان عنوان کرد: هیچ وقت نباید انتظار داشته باشیم که فتنه پایان بپذیرد دشمن همیشه کار میکند ، باید همیشه آماده باشیم برای فتنه های دیگر که دچار لغزش نشویم.

وی بیان کرد: در سال 88 و 89 موج بیداری اسلامی شدت بیشتری گرفت و با واقعه 9 دی به جهانیان ثابت شد مردم پای نظام ایستاده و به امام و رهبرشان وفادار هستند.

مسئول تحلیل وبررسی دانشگاه صنعتی بیرجند افزود: فتنه چیزی نبود که تازه اتفاق افتاده باشد شبیه این فتنه ها در کشورهای دیگر بود جریانی بود که جواب داده بود و خیلی خوب برنامه ریزی کردند.

رضاییان با بیان اینکه خواص در فتنه به چند گروه تقسیم شدند، گفت: برخی از خواص در سال 88 با دشمن همکاری کردند که عده ای خواسته و عده ای ناخواسته بود و پس از فتنه پایشان را کنار کشیدند.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه پای انقلاب هستند هرچه زمان بگذرد نه تنها ضعیف تر نمی شود بلکه قوی تر و آزموده تر می شود تصریح کرد: حضور پر شور و انقلابی مردم در 9دی نشان داد مردم ایران مردمی آگاه و بصیر هستند.


حسین درودی مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از ویژگی های دشمن برای ضربه زدن به کشور استفاده از نیروهای داخلی است، اظهار داشت: دشمن اگر از نیروهای داخلی کمک بگیرد بهتر می توانند ضربه بزند و ضربه آن چند برابر است.

وی افزود: عده ای از روی نادانی عده ای از روی خیانت این کار را کردند و هدفشان این بود که نظام را براندازند.

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن اشاره به اینکه فتنه باعث تقویت تحریم ها شد گفت: تقویت تحریم ها بعد فتنه 88 شدت گرفت و مسئولین دولت یازدهم برجام را به بهانه رفع تحریم ها بر ملت ایران تحمیل کردند اما آمریکایی ها نه تنها تحریم ها را لغو نکردند بلکه تشدید و تمدید 10 ساله را در دستور کار خود قرار دادند

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی مشت محکمی بود بر دهان کسانی که خواهان براندازی نظام هستند افزود: حماسه 9 دی قطعا برنامه ریزی شده بود مانند راهپیمایی های قبلی نبود که خاص باشد و از قبل برای مردم تعریف شده باشد.

درودی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش زندگی امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم گفت: برگزاری یادواره شهدا، کاری فرهنگی و اجتماعی است که رشادت های شهدا را برای مردم یاد آوری می کند.


محمد امین کریمی دبیر شورای تبیین مواضع خراسان جنوبی دراین میزگرد دانشجویی عنوان کرد: ما جوانان انقلابی باید ببینیم چه آرمان هایی داشته و دنبال چه کارهایی برویم که این وقایع تکرار نشود و یک سری از مشکلات بوجود نیاید.

وی افزود: ما باید به دنبال هم افزایی در بین خودمان باشیم و باید ببینیم که چه تعاملاتی داشته باشیم که این هم افزایی شکل بگیرد.

دبیر شورای تبیین مواضع خراسان جنوبی ضمن تاکید به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ،نشست های بصیرتی و همچنین نشست صمیمی با دانشجویان گفت: تجربه ثابت کرده مردم ما فراموشکار هستند وخیلی ها این مسائل را فراموش کردند روشنگری، رسالت خیلی مهمی است که باید داشته باشند.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از مسئولین استانی به دنبال این هستند تا فضا را امنیتی کنند و برخی ها از عدم برگزاری یادواره شهدا سخن می گویند اما ما با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری ما رسالت خود را انجام می دهیم و هیچ گونه ابایی نداشته و هیچ وقت از خطوط تعیین شده فراتر نمی رویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها