نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد

«نه» تاریخی مردم به فتنه گران داخلی و خارجی در حماسه 9دی

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز نهم دی، فتنه گران و حامیان آن ها، سیلی محکمی از ملت بزرگ و بصیر ایران خوردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۱۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ حماسه 9 دی را فصل رویش دوباره ملت دانست و گفت: حماسه 9 دی حقیقت کلمه یوم الله و حماسه عظیم بود.

وی افزود: حماسه 9 دی یک آری به نظام اسلامی، ولایت فقیه، امام(ره) و شهدای گرانقدر بود و نه به استکبار، صهیونیست ها، فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر ثابت کرد به انقلاب و ولایت اعتقادعمیق دارد و اسیر این فضا سازی های کاذب نمی شوند و میثاق ماندگار با ولایت را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه ملت ایران انقلاب را آسان به دست نیاورده اند که بخواهند آسان از دست بدهند، گفت: در 9 دی دست خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و حماسه 9 دی هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی دارای ویژگی های کم نظیر و بلکه بی نظیری در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: در زمان فتنه 88 خسارات فراوانی به کشور وارد شد. متاسفانه در فتنه 88 عده ای در داخل کشور، عروسک خیمه شب بازی استکبار جنایت کار شدند که در روز نهم دی، فتنه گران و حامیان آن ها، سیلی محکمی از ملت بزرگ و بصیر ایران خوردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در ادامه با علامت هایی که فتنه گران از داخل به دشمنان می دادند زمینه تشدید تحریم ها را بر علیه ایران فراهم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات