خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

فتنه ۸۸ به منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این اقدامات به‌منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود که باتدبیر و درایت رهبر انقلاب و مردم آگاه برطرف شد و مردم نشان دادند همچنان پایبند حکومت و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
فتنه ۸۸ به منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عسگر دیرباز با اشاره به اینکه مدعیان تقلب در انتخابات 88 بدون توجه به قانون خواستار پیگیری ادعایشان بودند اظهار داشت: عده‌ای که تصور کردند آمار انتخاباتی دچار اشتباه و تقلب شده است، بدون اینکه از راه قانونی پیگیر خواسته‌شان شوند، به خیابان‌ها ریختند و علیه نظام شعار دادند.

وی بابیان اینکه درایت رهبر معظم انقلاب سبب اتمام این قضایا در سال 88 بود، افزود: این اقدامات به‌منظور براندازی نظام و توطئه‌ای از سوی دشمنان بود که باتدبیر و درایت رهبر انقلاب و مردم آگاه برطرف شد و مردم نشان دادند همچنان پایبند حکومت و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بیشترین نقش را در خنثی‌سازی فتنه سال 88 داشتند، تصریح کرد: نماینده تشکل‌های معترض از تقلب در این سال سخن گفتند و مردم را در رویارویی با نظام تحریک می‌کردند، اما با درایت رهبر فقید انقلاب، مردم آگاه و با بصیرت قیام 9 دی را علیه این جریانات رقم زدند.

وی بزرگ‌ترین وظیفه دولتمردان را برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: مردم در مضیقه اقتصادی هستند، باید مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری برطرف شود، با حقوق‌های نجومی مقابله شود و تولید در کشور افزایش یابد.

آیت‌الله دیرباز با تأکید بر اینکه مردم آگاه و وفادار، عامل حفظ نظام انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: این مردم با بصیرت همواره در دفاع از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی بابیان اینکه مردم قم در قیام 9 دی پیشگام بودند، افزود: مردم ولایتمدار قم همواره در صف مقدم مقابله با دشمنان و دفاع از انقلاب اسلامی بوده‌اند، و نشان دادند که همواره درصحنه حضور داشته و ادامه‌دهنده راه مردم قیام‌گر 19 دی 1356 هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار