خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم؛

9 دی روز دفاع از مکتب حسین ودرس عاشورا بود

دانش آموختگان مکتب ولایت در 9 دی چنان پتکی بر سر هتاکان و فتنه گران کوفت که چشم جهان خیره اقتدار مردمی نظام اسلامی ماند. نه دی روز دفاع از مکتب حسین ودرس عاشورا بو
کد خبر: ۸۷۹۹۹۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید.(سوره صف _ آیه 8)

بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،دشمنان و بد خواهان نظام اسلامی  منافع استکباری خود را در خطر دیدند و به مقابله با موج بیداری و آگاهی بخشی انوار انقلاب اسلامی پرداختند. 

در تمام سالهای پس از استقرار نظام اسلامی هندسه قدرت در ایران که ناشی از حاکمیت ارزشهای اسلامی ،ولایت فقیه  وحضور مردم بود. دست  تسلط سیاسی فرهنگی اقتصادی ونظامی غرب و نظام سلطه را از کشور قطع کرده بود. دشمن با بررسی میدان  عملیات خود با تغییر تاکتیک از جنگ سخت به جنگ نرم سعی در ایجاد شکاف در ارکان هندسه قدرت نظام اسلامی داشت. که اوج فشار و تهاجم دشمن در فتنه سال 88 نمایان شد. فتنه ای عمیق که حتی خواص وبرخی مدعیان فهم و درک سیاسی را هم زمینگیر کرد و زخمی ترکش های نامرئی خود ساخت .یک اتحاد نامیمون در دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در خارج و حرکت پنهانی جریان نفاق درداخل تدارکات 8 ماه فتنه  و آشوب را فراهم کرد.مقدسات هتک شد .امام وارزشهای انقلاب مورد جسارت قرار گرفت حتی خون حسین را گرامی نداشتند.

8ماه کشاکش و درگیری ای که امنیت پیشرفت واقتصاد کشور را در پناه تحریم های هدفمند و ظالمانه دشمن نشانه گرفت تا اقتدار و عزت تنها قدرت مردمی منطقه را خدشه دار کند.

اما دانش آموختگان مکتب ولایت در نه دی چنان پتکی بر سر هتاکان وفتنه گران کوفت که چشم جهان خیره اقتدار مردمی نظام اسلامی ماند. نه دی روز دفاع از مکتب حسین ودرس عاشورا بود 9 دی انقلابی برای احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای اسلامی بود آرمان نه دی آرمان  استقرار حکومت الله ونفی طاغوت است.

نقش آفرینان حماسه نه دی مردمی بودند که فیش های نجومی نمیگرفتند. فرزندانشان مدافع حرمند نه تشنه قدرت، دستشان سلاح مقاومت است و آرمانشان آزادی قدس، دشمن را می شناسند و فریب لبخند دشمن را نمی خوردند. برای آب و نانشان دلخوش به بازوی خویشند نه برجام وخورشیدتابانش. اقتدارشان درونزاست.دانش آموخته مکتب هیئت و مسجد و روضه هستند نه کالج های لندن، هاروارد، سوربن، نه بی سوادند نه بی شناسنامه.دل آرامند به نوح کشتیبان انقلاب، دلواپسند از تزلزل  برخی کشتی نشینان عافیت طلب...

همراه انقلابند چه دولت گرانی را بتواند مهار کند یا وعده های صد روزه بدهد.زندگیشان با نان و نمک انقلاب میگذرد نه با دلار 4010تومانی ،بویینگ وایرباس بیاید یا نیاید هیئتی و پیاده کربلا ومشهدشان را  میروند.

به تدبیر خدا امید دارند نه کدخدا ........

شرمسار خون شهدا هستند نه لغو سخنرانی و کنسرتها...

در پایان ضمن گرامی‌داشت هفتمین سال حماسه عظیم و تاریخی نهم دی ماه، تاکید می‌کنیم دشمنان بدانند- ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور استان قم،انقلاب را مظهر و تجلی گاه اسلام  و رهبر خود را جانشین امام زمان و نماینده پیامبر و اسلام عزیز می دانیم و با درسی که از سالار شهیدان حسین بن علی (ع) آموخته ایم،هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن حیله گر و پستی چون آمریکا و رژیمی وحشی و کودک کش چون اسرائیل به اسلام و انقلاب اسلامی و به اهداف والای امام و رهبری در دانشگاه هاضربه وارد کنند.ما ایستاده ایم تا مقاومت  و ایستادگی را به تمام مظلومان جهان بیاموزیم که ما زنده به آنیم که آرام نگیریم؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان قم
ارسال نظرات
آخرین اخبار