خبرهای داغ:
دفا‌تر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های استان قم با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ایام الله ۹ دی اعلام کرد: مسؤولان آگاه باشند که فتنه خط قرمز نظام است، فتنه‌گران برای حضور در دانشگاه باید از روی جنازه دانشجویان انقلابی رد شوند.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۷۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
فتنه‌گران برای حضور در دانشگاه باید از روی جنازه دانشجویان انقلابی رد شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این بیانیه آمده است: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ حوادثی رخ داد که شیرینی حضور پرشور مردم را در کام ملت تلخ کرد. حوادثی از پیش طراحی شده که عده‌ای به واسطهٔ حمایت دلار‌ها و وعده‌های دشمنان خارجی، عده‌ای به واسطهٔ بغض نسبت به انقلاب و خیانت و عده‌ای از سر انتقام گیری مجری اجرای آن شدند و افرادی متاسفانه از روی نا‌آگاهی درگیر و بازیگر آن شدند و خسارات فراوانی به کشور زدند.

در این بیانیه افزوده شده است: بزرگ‌ترین این خیانت‌ها امیدوار کردن دشمن بود دشمنی که از روی نا‌امیدی رو به مذاکره آورده بود.  حماسه ۹ دی نه فقط پاسخی به این فتنه گران بلکه حماسه‌ای بزرگ در حمایت نظام اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب بود.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم با بصیرت ایران در تمام ایام بعد از انقلاب با وجود کمی‌ها و کاستی‌ها هر زمانی که اصل موجودیت نظام زیر سوال برده شده با قدرت وارد شده و مشت محکم بر دهان دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم زده‌اند.  حماسه ۹ دی ۸۸ که تیرخلاص بر پیکره فتنه و فتنه گران بود برخاسته از قدرت فکری و بصیرت بود که مردم را به خیابان‌ها کشاند و آن حماسه عظیم شکل گرفت.

در این بیانیه آمده است: این فتنه که به واقع از فتنه جنگ تحمیلی خطرناک‌تر بود با هوشیاری مردم در بزنگاه تاریخی خنثی شد. البته برخلاف مردم فهیم، عده‌ای از خواص که منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع نظام ترجیح دادند در این آزمون بزرگ مردود شدند و با بی‌بصیرتی زمینه ساز شعله ور شدن فتنه شدند که امیدواریم پشیمان شده و از درگاه خدای منان و ملت بزرگوار عذر خواهی کنند اما توطئه سران فتنه گناهی نابخشودنی است.

در این بیانیه تاکید شده است: عده‌ای از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و در تلاش تطهیر سران فتنه و آشوب‌های آن هشت ماه هستند، به آنان یادآور می‌شویم از تاریخ عبرت گرفته و سرنوشت تلخ دشمنان ملت را تجربه نکنند.  این ملت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و از هر سد مقابل خود عبور خواهد کرد.  یوم الله ۹ دی در تاریخ ثبت و ماندگار شد و مردم و ملت با بصیرت ایران پیروز اصلی آن هستند.

در پایان این بیانیه آمده است:  مسؤولان آگاه باشند که فتنه خط قرمز نظام است، فتنه گران برای حضور در دانشگاه باید از روی جنازه دانشجویان انقلابی رد شوند. ما دانشجویان انقلابی هرگز اجازه نخواهیم داد، شورشیان و سرسپردگان به غرب، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند. تا کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها