فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام شهر گندمان گفت: تشدید تحریم ها و تلخ شدن شیرینی حضور پررنگ مردم در انتخابات از جمله خسارت های فتنه 88 است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ علی اصغر کاظمی در دیدار مسئولین حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام با امام جمعه شهر گندمان، ضمن گرامیداشت هفته بصیرت و سالروز حماسه 9دی، گفت: بی بصیرتی و فریب غرب باعث ایجاد فتنه ظالمانه سال88گردید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(علیه السلام )با اشاره به فرایند چگونگی وقوع فتنه اظهار کرد: با همکاری و حمایت و مساعدت گسترده غرب در زمینه های مالی، رسانه ای و مشاوره ای؛ عده ای فریب خورده و بی بصیرت وارد صحنه شدند و در اوج بی شرمی در روز عاشورای حسینی که مردم سراسر کشور غرق در اندوه و ماتم عزای حسینی بودند، مقدسات و باورهای مذهبی را به سخره گرفتند و جسارت کردند.

وی، افزود: عده ای از سران وقتی خود را در عرصه سیاسی و انتخابات سال 88 بازنده دیدند با تحریک عده ای دست به جنایاتی زدند، که در تاریخ ایران به ثبت رسید.

کاظمی در بخشی دیگر از سخنان خود لطمه های وارده این حادثه را متذکر شد و گفت: ترغیب دشمن به فشارعلیه ایران، تشدید تحریم ها ، تلخ شدن شیرینی حضور پررنگ مردم در انتخابات از جمله خسارت هایی جبران ناپذیر فتنه گران به ملت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کاظمی در پایان سخنان خود، هوشیاری مردم و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، را دو عامل اصلی در خنثی سازی توطئه و رقم خوردن حماسه نهم دی ماه88عنوان کرد و افزود: حماسه ای که در تاریخ ایران بی سابقه بود و درست در زمانی اتفاق افتاد که فتنه گران از روی خط قرمز مردم یعنی ایام محرم و عاشورای حسینی عبور کردند، این حادثه باعث شد که مردم ایران بیش از پیش بصیرت خود را بالا ببرند و محکم تر از گذشته پشتیبان ولایت باشند.

ارسال نظرات