خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هم در ایران اسلامی دو نگاه وجود دارد؛ برخی ها بر همان اصولی که امام باور داشتند، هستند و برخی ها از این مسیر عدول کرده و می گویند که دیگر نمی توان اسلام ناب را پیگیری کرد و باید با آمریکا بسازیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا زاکانی شب گذشته (8 دی) در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه 9دی، روز باطل کردن سحر و دسیسه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی بود، است، افزود: مردم در انقلاب اسلامی ایران همواره نقش ممتازی را داشته اند.

وی تصریح کرد: در تاریخ معاصر جهان ، انقلابهای جهانی زیادی از جمله انقلاب فرانسه ،روسیه و الجزایر داشتیم ولی انقلاب اسلامی با حداقل صدمات به برکت امام و رهبری و روحیه فرهنگ و ایثار در بین مردم ، در ذهنها ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بدلیل ارائه یک الگوی اسلامی در جهان مورد قبول و الگو برای خیلی کشورها شد، گفت: این الگو شدن برای نظام سلطه قابل پذیرش نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و شوروی سر همه چیز با هم مشکل داشتند، جز یک موضوع که آن هم براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، ادامه داد: مردم در هر کجا که نیاز بوده در صحنه حضور پیدا کردند و انقلاب را نجات دادند.

زاکانی با بیان اینکه در جنگ ایران با عراق از 45 کشور دنیا کمک صدام می کردند، گفت: حقانیت انقلاب باعث شد که دشمنان نتوانند کاری بکنند و انقلاب امروز توانسته گام های بلندی را بردارد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس حضور آگانه مردم باعث شد که شکست نخوریم، تصریح کرد: در فتنه 88 شیوه مواجهه با انقلاب تغییر کرد و دشمن از برخورد نظامی، رویکرد خود را به اقدامی جدیدی که مردم را در مقابل مردم قرار دادند، تغییر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابعاد فتنه 88 جهانی است، گفت: این اقدام دشمن که در سال 88 در ایران به راه انداختند، از 10 سال قبل در حال برنامه ریزی برای آن بودند و نمونه کوچک آن را در سال 78 در ایران و نمونه های دیگر را در 5 کشور دیگر انجام داده بودند.

زاکانی گفت: عده ای در داخل کشور در سال 88 بازی خوردند و به واسطه قدرت طلبی میدان را برای دشمن فراهم کردند که خروجی کار آنها آسیب های زیادی به کشور زد.

وی ایجاد شکاف بین مردم، بدبین کردن بخشی از مردم به حاکمیت و نظام، ترویج قانون شکنی و لجاجت، تخریب حقوق مردم و بیت المال و خراب کردن حضور 85 درصدی مردم در انتخابات را از جمله آسیب های فتنه 88 برای کشور دانست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران فتنه این الگوی ایران برای جهان را با مهر تقلب بدنام کردند، گفت: اینها آبروی نظام را بردند و نظام را متهم به تقلب کردند.

زاکانی با بیان اینکه برجام مذاکره ای بود که عجولانه انجام شد، گفت: تیم ایرانی در مذاکرات هسته ای 16 نفر بودند و تیم مقابل ما 300 نفر از افراد متخصص بودند؛ لذا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برجام خسارت محض شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها امروز در موضع ضعف و فروپاشی قرار دارند، گفت: انتخاب ترامپ در آمریکا نشان داد که آمریکا باید برگردد به خانه اول خودش که بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در سال 88 وقتی فتنه گران دیدند که حریف مردم نمی شوند، به آمریکایی ها نامه زدند که مردم ایران مستحق مجازات هستند، آنها را تحریم کنید.

وی افزود: امروز هم در ایران اسلامی دو نگاه وجود دارد؛ برخی ها بر همان اصولی که امام باور داشتند، هستند و برخی ها از این مسیر عدول کرده و می گویند که دیگر نمی توان اسلام ناب را پیگیری کرد و باید با آمریکا بسازیم.

زاکانی با اشاره به اینکه اخیرا شنیده شده که برخی از مردم شهریار در گور می خوابند، تصریح کرد: چطور عدم ای درد ندارند و اینها را نمی فهمند.

وی با بیان اینکه بالاترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، گفت: با تکیه بر نیروی انسانی جوان کشور می توان از مشکلات عبور کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها