خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: 9 دی نشانه عمق ایمان مردم به اسلام ناب، رهبری الهی، آگاهی و بصیرت مردم است و بیانگر پیوند عمیق ملت، درک و شعور بالای سیاسی در برابر توطئه‌ها بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۴۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
9 دی نشانه عمق ایمان مردم به اسلام ناب و شعور بالای سیاسی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله عباس کعبی با بیان اینکه 9 دی یوم‌الله حضور مردم در صحنه در برابر فتنه‌گران و توطئه‌های دشمنان است، اظهار کرد: اعلام آمادگی گرامیداشت 9 دی بیانگر این است که مردم در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که حضور مردم در صحنه توأم با بصیرت و به هنگام باشد، همه توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود؛ باید در نظر داشت فتنه 88 مردم‌سالاری اسلامی را نشانه گرفت و 9 دی نشان داد که ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی عمیق‌تر از تصور دشمنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: 9 دی نشانه عمق ایمان مردم به اسلام ناب، رهبری الهی، آگاهی و بصیرت مردم است و بیانگر پیوند عمیق ملت، درک و شعور بالای سیاسی در برابر توطئه‌ها بود.

وی یادآور شد: در جایی که برخی خواص و نخبگان لغزیدند و حتی دشمنان طراحی کودتای رنگی و عبور از جمهوری اسلامی را در ذهن خود می‌پروراندند، حضور توفانی مردم همه این توطئه‌ها را از بین برد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به اهمیت حمایت مردم از انقلاب گفت: بیعت مردم، وفاداری، ولایتمداری، بصیرت، ایمان، اعتقاد مردم و حضور آگاهانه بالاترین قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: 9 دی نشان داد ساخت قدرت در ایران اسلامی و تداوم قدرت مردمی است و مقابله با توطئه‌های دشمن در گرو حضور میلیونی مردم در صحنه است تا زمانی که مردم با این عشق و علاقه در صحنه هستند، دشمن نمی‌تواند کاری کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها