رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 در زاهدان گفت: در کل تاریخ بعد از انقلاب، انتخابات سال 88 بالاترین نقطه افتخار برای ایران بود
کد خبر: ۸۷۹۹۹۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، حمید رضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: کلید بصیرت در جایی خود را نشان می دهد که انسانیت 60 سال خود را دین دار می داند و همه قبولش دارند اما به دلیل بی بصیرتی از جایگاه خود می افتد.
وی با بیان اینکه شیطان برخی مواقع سجده هایش 4 هزار سال طول می کشید اما بصیرت نداشت، افزود:  بصیرت نشان انسانیت و خدایی بودن است.
حاجی بابایی  با بیان اینکه کسانی هستند که دوست ندارند ما در کنار هم متحد و در افتخار باشیم، ادامه داد: آمریکا به دنبال عزت ما نیست که اگر کسی غیر از این فکر کند بصیر نیست.
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا اعتقاد دارد نفتی که در دنیاست مال اوست و باید در اختیار او باشد و همه ملل دنیا باید در اختیار او باشند .
وی با بیان اینکه آمریکا ایران را دریاچه ای از نفت می بیند که این نفت و ثروت را از آن خود می داند،گفت: دعوای آمریکا با ما دعوای حاکمیت خود بر خود است و چون قرآن به انسان ها بصیرت می دهد آمریکا با آن مخالف است.
حاجی بابایی با بیان اینکه هسته علمی است که به مسلمانان عزت می دهد، تصریح کرد: بصیرت یعنی اینکه بدانیم آمریکا دوست ما نیست.
وی افزود: آمریکا به دنبال تفرقه در میان مسلمانان است و همواره هزینه های بالایی را صرف اختلاف افکنی میان مسلمانان کرده است.
وی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت است، خاطر نشان کرد: در کل تاریخ بعد از انقلاب انتخابات سال 88 بالاترین نقطه افتخار برای ایران بود که آراء حداکثری حضور مردم یعنی امنیت ملی و اقتصادی برای کشور که عده ای با همکاری دشمن در این انتخابات باعث تحریم های اقتصادی در کشور شدند.
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم های اقتصادی ایران نتیجه فتنه 88 بود که امروز ما همچنان ضربه فتنه سال 88 را متحمل می شویم که آن پالس هایی که به آمریکا داده شد تحریم اقتصادی را شکل داد.
حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه هر زمان مردم ایستادند و مقاومت کردند، موفق شدند گفت: آمریکا هر کشوری را که حس کند ضعیف است آن قدر جلو می رود تا آن را از بین ببرد .
وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما مرهون وحدتی است که در بین آحاد مردم ایجاد شده، افزود: ما نباید اسیر جناح ها و تجلیل های سیاسی شویم و حرکت انقلابی را فراموش کنیم .
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 9 دی یعنی اراده ای برای حل مشکلات مردم، تصریح کرد: امروز انقلاب ما نیازمند حرکتی همچون 9 دی است تا به اتوبان بصیرت و برادری برگشت کنیم.
ارسال نظرات