فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع):

حضور میلیونی مردم در یوم الله نهم دیماه توطئه های دشمنان را خنثی کرد

قدرت الله رازینی گفت: در روز نهم دیماه همه توطئه‎ های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی و آرزوهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی به زباله‌ دان تاریخ پیوست.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۳۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج، سرهنگ پاسدار قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در مدرسه دخترانه امام موسی کاظم(ع) در عباس آباد محمد شهر گفت: با اشاره به اینکه در مساجد، و مدارس برنامه های استکبار ستیزی برگزار می شود، حماسه 9 دی پاسخی قاطع از طرف مردم بصیر کشورمان به توطئه بسیار پیچیده و نرم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که حضور میلیونی مردم در یوم الله نهم دیماه که به دفاع از  ولایت و نظام اسلامی برخواسته بودند، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حضور میلیونی مردم در یوم الله نهم دیماه که به دفاع از ولایت و نظام اسلامی برخواستند توطئه های دشمنان را خنثی کرد

رازینی در ادامه گفت: سال 88 مردم با حضور در صحنه حماسه‎ ای دیگر را در دفتر افتخارات خود ثبت کرده و در سالروز این حماسه بزرگ باز هم مردم در صحنه خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) در پایان خاطر نشان کرد: در چنین روزی همه توطئه‎ های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی و آرزوهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی به زباله‌ دان تاریخ پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها