خبرهای داغ:
امروز، نوبت آن است تا سیاسیون و در راس آن دولت محترم، در پی دشمنی های علنی استکبار جهانی علیه حقوق حقه ملت ایران در ماجرای توافق هسته ای، جوابی قاطعانه و دندان شکن به آمریکای جنایت کار دهند
کد خبر: ۸۷۹۹۹۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
فرجام کسانی که با اهل بیت درافتند جز زباله دان تاریخ نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قم به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم در روز نهم دی آرزوهای استکبار را زیر پا له کردند (مقام معظم رهبری)

روزی در سرزمینی که عشق، ایمان و اراده ملت، تاریخ‌ساز شد و نقطه اتکای تمام ملل آزاده جهان قرارگرفت، اشخاصی به‌صرف گرفتن حقوق باطله خودشان که دم از دموکراسی و رفتار دموکراتیک هم می‌زدند و در عینیتی آشکار با رفتارهایی مخالف گفتارشان، کذب اقوالشان را جار می‌زدند، آرامش مردم را بر هم زدند و به ارزش‌های اصیل انقلابی حمله‌ور شدند و ولایت‌فقیه، به‌عنوان رکن اصلی انقلاب و اسلام را، مورد هجمه قرار دادند. و بودند در جرگه آن‌ها کسانی که مقدسات را حربه‌ای برای رسیدن به قدرت قرار دادند.

بی شرمی عده ای کار را به جایی رساند، که تحت حمایت شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده ملت ایران، حمله به عزاداران حسینی، توهین به بیرق عاشورایی سیدالشهدا(ع) و کف و سوت زدن در روز عزای سرور و سالار شهیدان در بستر ام القرای جهان اسلام، ماهیت اصلی فتنه گران را نشان داد.

غافل از آنکه، تاریخ خود گواه بزرگی بر این مدعا است، که فرجام کسانی که با اهل بیت عصمت درافتند جز زباله دان تاریخ نیست. 

فرجامی که ملت ولایت مدار ایران در بیعت با امام زمان(عج) در حماسه ای به یادماندنی آن را رقم زد. مردمی که با گام‌های استوار در روز 9 دی مشتی پولادین به دهان استکبار و ایادی آن در داخل و خارج زدند.

اما بعد از آن درس سنگینی که ملت ایران به فتنه گران داد، شاهد آن بودیم که عده ای در رکاب خونخوار جهانی، تحریم همه جانبه علیه ملت ایران را خواستار شدند تا شورشی باشد از سمت اشرافیت طلبان بر مردم مظلوم ایران، که به لطف خداوند و با ایستادگی مردم ایران این نقشه ها نیز کارساز نبود.

امروز، نوبت آن است تا سیاسیون و در راس آن دولت محترم، در پی دشمنی های علنی استکبار جهانی علیه حقوق حقه ملت ایران در ماجرای توافق هسته ای، جوابی قاطعانه و دندان شکن به آمریکای جنایت کار دهند، چراکه مردم ایران منتظر سکوت و لبخند نمی مانند.

و در پایان، دشمنان این مرزوبوم بدانند، جوانان مسلمان و بصیر ایرانی کراراً اعلام و اعلان می کنند، که تا خون در بدن دارند حامی انقلاب و ولایت می‌مانند و قلم‌به‌دست گرفته و در عرصه علمی گام برمی‌دارند و اگر نیاز باشد، در جبهه حق علیه باطل، تفنگ در دست گرفته و ندای حق را در گوش زمان منادی می‌شوند.

بسیج دانشجویی دانشگاه قم

ارسال نظرات