مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه:
بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه گفت: دشمن به شدت از جمهوری اسلامی شکست خورده و رسوا شده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۱۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام ایوب حسن زاده در همایش بزرگداشت ۹ دی در مصلای شهدای محراب بندر دیر گفت: فتنه ۸۸ محدود به انتخابات نبود بلکه اتاق فکر دشمن در واشنگتن وتلاویو قرار داشت و مزدوران داخلی نیز به عنوان پیاده نظام دشمن ایفای نقش می کردند.
وی اظهار داشت: برخی از تدابیر فتنه ۸۸ در ریاض گرفته می شود و عده ای با ملک عبدالله ارتباط داشتند و هزینه انتخابات سران فتنه را تأمین می کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در  نیروی  هوا فضای سپاه با بیان اینکه در ۹ دی از تمامی اقشار حضور داشتند بیان کرد: در این روز تنها هواداران یک کاندیدا به میدان نیامدند بلکه بعد از روشن شدن ماهیت برخی خواص بی بصیرت در روز عاشورای آن سال طرفداران آنها هم به صحنه آمدند و از آنها اعلام برائت کردند.
حجت الاسلام  حسن زاده افزود: رهبری نظام طراح فنداسیون و تئورسین نظام است و سیاست های کلان را برنامه ریزی می کند و به عنوان نائب برحق امام زمان(عج) می تواند از ولایت مطلقه فقیه برخورد دار باشد و رئیس جمهور زمانی رسمیت می یابد که رهبر نظام حکم تنفیذش را تأیید کند.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه رؤسای جمهوری که در دوران مقام معظم رهبری روی کار آمده اند همگی بدنبال پیاده کرده تئوری های خود بوده اند ادامه داد: در دوران سازندگی شاهد ایجاد فاصله طبقاتی بودیم و نسل ساده زیست و بی ادعایی که امام تربیت کرده بود در این دوران به فساد و مادیات آلوده شدند.
این مسئول تصریح کرد: امروز یک مشت سرمایه دار که اتاق سالمندان درست کرده اند و برای ما هیئت دولت شده اند که اینها مولود دولت سازندگی هستند.
وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات مستقیما با مردم آمریکا صحبت کردند و حتی دو شهید از آمریکایی ها درست کردند اضافه کرد: متأسفانه امروز فرهنگمان آلوده است چون در دانشگاه های ما جامعه شناسی، روانشناسی و علوم اسلامی را با فرمول ها و سبک غربی تدریس می کنند که باید ریشه فتنه را در اینها جستجو کرد.
حجت الاسلام حسن زاده افزود: در دوران دولت عدالت محور نیز بعضی جاها برعکس نظر رهبری عمل می شد، گرانی هایی که رخ داد و خواستار رابطه با آمریکا شدند که رهبری نگذاشتند و دولت فعلی نیز که نیازی به گفتن نیست.
وی با بیان اینکه دنیای استکبار همواره بدنبال بایکوت خبری رهبری نظام بوده است اظهار داشت: اگر امروزه می بینیم آوازه رهبری انقلاب در دنیا پیچیده بواسطه مدیریت، معنویت، عظمت علمی ایشان است که باعث شده نه در داخل برخی خواص و نه دشمنان بیرونی بتوانند کاری بکنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه خاطرنشان کرد: چرا عده ای در جلسات خصوصی به عدم تقلب در انتخابات اعتراف می کنند اما در مجامع عمومی نه، چرا یکی به نعل می زنند یکی به میخ، چرا نمی گویند که طرز فکر ما با افکار انحرافی کوپر آلمانی و سروش وگنجی فرق می کند؟
وی گفت: در انتخابات ۸۸ دشمنان بدنبال این بودند که فتنه را به اوج برسانند تا کار رهبری یکسره شود اما مردم به افراد مورد نظر آنان رأی ندادند بنابراین با مانور بر روی ۱۳ میلیون نفری که به آنها رأی داده بودند می خواستند آنها را به صحنه بیاورند وبا آشوب و اعتصاب کشور را با یک بحران جدی مواجه کنند که البته مردم فریب آنها را نخوردند.
حجت الاسلام یعقوب حسن زاده با بیان اینکه ملت های جهان دلشان به عشق انقلاب ما می تپد افزود: پشتوانه این انقلاب خانواده های شهدا، مدافعین حرم و عالمان بزرگ است.
وی بیان داشت: دشمنان ما می خواستند اگر با برجام به اهداف خود نرسیدند مقدمات برجام های ۲ و ۳ را پی ریزی کنند که رهبری توطئه آنها را افشا کرد و امروز یک مشت مدیر وارفته تلاش می کنند تدابیر رهبر فرزانه انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی اجرا نشود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با طرح این پرسش که چرا کشوری که موشک می سازد نمی تواند یک خودروی داخلی بسازد وجیره خور سفره پژو فرانسه و برخی کشورهای دیگر باشیم افزود: اگر بومی سازی و اشتغالزایی شود برخی حضرات نمی توانند به ژاپن و فرانسه بروند و اهل وعیالشان را با خود ببرند، هدایا ویا با بستن یک قرارداد پورسانت بگیرند و اینها یک جامعه را فدای خود می کنند.
وی عنوان کرد: امروز رهبری از دست این افراد که منافع شخصی و حزبیشان این اجازه را نمی دهد تا منویات ایشان را اجرا کنند خون دل می خورند.
این مسئول با بیان اینکه سران فتنه یا خانواده هایشان نیز تلاش می کنند مقام معظم رهبری را بایکوت خبری کنند افزود: امروز قدرت رهبری آنقدر بالا است که وقتی به جوانان آمریکایی و اروپایی پیام می دهد تمام بافته های دشمن به بن بست می رسد.
وی با تأکید بر اینکه دشمن بشدت از جمهوری اسلامی شکست خورده و رسوا شده است گفت: در عراق و سوریه به همت مدافعین حرم پیروز شده ایم و داعش، آمریکا و انگلیس این پیر فرتوت خرفت از ما ضربه خورده اند و تمام نقشه هایشان به شکست منتهی شده است.
حجت الاسلام حسن زاده یاد آور شد: اتاق فکر دشمن در فتنه ۸۸خیال می کرد که آخرین میخ را زده است و فاتحه انقلاب خوانده می شود اما از حرکت ماورایی ملت غافل بود چرا که مردم بواسطه رهبری که از امام زمان(عج) استعانت می گیرد به ائمه معصومین علیهم السلام وصل هستند.
انتهای خبر./
ارسال نظرات