امام جمعه بندر دیر:

حضور مردم در۹ دی مظهر تولی و تبری بود

بوشهر-امام جمعه بندر دیر گفت: حضور مردم در۹ دی مظهر تولی و تبری بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در همایش بزرگداشت نهم دی ماه در مصلای شهدای محراب بندر دیّر گفت: نهم دیماه روزی بود که ملت ما با بصیرت و آگاهی و بر اساس امیان و عشق به اهلبیت بویژه امام حسین(ع) و محبت به ولایت فقیه و ولی فقیه به صحنه امدند و آن نمایش تاریخی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ۹ دیماه مظهر تولی و تبری بود اظهار داشت: ملت در این روز از یک سو عشق به دین و باورها و سید و سالار شهیدان و پیوند عمیق خود با رهبری را به نمایش گذاشتند و از دیگر سو نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دیّر گفت: طراحان اصلی فتنه ۸۸ استکبار جهانی بود و عده ای در داخل ابزار دست آنها شدند.

وی ادامه داد: گرامیداشت ۹ دی در واقع گرامیداشت بصیرت و اعتقادات و باورهای این ملت و تجدید میثاق با مقام ولایت و ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه  ای مدظلله العالی است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه رهبری های داهیانه رهبر انقلاب و بصیرت مردم توطئه دشمن را خنثی کرد یاد آور:عده ای با اینکه می دانند قضایای فتنه ۸۸ چه بوده است و چه فتنه بزرگی نظام را تهدید کرد اما باز هم از سر لجاجت می کنند.

وی گفت: فتنه ۸۸ به ظاهر تمام شد اما فتنه ها همچنان ادامه دارد و باید بیدار باشیم و بصیرتمان را حفظ کنیم.

امام جمعه دیّر با اشاره به اینکه در فتنه ها باید گوش و نگاهمان به رهبری باشد افزود: در فتنه ها نباید سوابق و وابستگی افراد به شخصیت ها را ملاک قرار دهیم همچنین شخصیت ها ملاک نباشد بلکه با شناخت حق و باطل اهل آنها را بشناسیم، سوایق افراد و وابستگی آنها به شخصیت ها ملاک نباشد و تاریخ برای ما درس و عبرت است.

انتهای خبر./
ارسال نظرات