جانباز حماسه ۸۸: اگر بسیج در فتنه ۸۸ برای مقابله با معاندین نظام به صحنه نمی آمد الان دیگرنظام جمهوری اسلامی در کار نبود و خون شهدا پایمال می شد؛ اگر شهدای ما چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در سال ۸۸ و الان مدافعان حرم نبودند امنیت و آرامش حالا جامعه هم وجود نداشت.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سالگرد حماسه سازی ملت غیور در ۹ دی باز هم بهانه ای شد تا به سراغ کسانی برویم که با دلاورمردی هایشان نگذاشتند این انقلاب به دست نا اهلان بیافتد؛  کسانی که با روح عمیق وطن پرستی جلو آمدند و سینه سپر کردند تا آسیبی به ولایت فقیه نرسد و خون  قریب به دویست هزار شهید دفاع مقدس تلف نشود.

به سراغ سعید فیض آبادی که از بسیجیان مسجد سادات پیروزی و از جانبازان حماسه  سال ۸۸ رفتیم تا کمی از روح عاشورایی خود و نحوه جانبازیش برای ما بگوید.

فیض آبادی در مورد نحوه جانبازی خود گفت: در زمان فتنه ۸۸ ما از طرف پایگاهی که در مسجد سادات داشتیم برای دفاع از نظام اعزام می شدیم اما در زمانی که من مجروح شدم به دیدار پدرم که بر اثر جانبازی در دوران دفاع مقدس در بیمارستان بستری بود رفته بودم و فقط به خاطر ظاهر مذهبی و محاصن بلندی که داشتم یک سری از افراد که دستبندهای سبز در دست داشته و به صورت خود نقاب سبز زده بودند با چوب و چماق بمن حمله کرده و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند به دلیل اینکه بی هوش شده بودم از آن زمان چیز زیادی یادم نیست؛ اما این را میدانم که شدت جراحات وارده به حدی بود که پلیس راهور مرا به بیمارستان رساند.

وی با اشاره به وخامت اوضاع آن زمان برای حزب الهی ها ادامه داد: در آن زمان وضعیت برای بچه های حزب الهی ما آنقدر وخیم بود که هر جا کسی رو با ظاهر موجه  و یا خواهران با حجاب چادر را می دیدند مورد ضرب و شتم قرار می دادند؛ ما در آن زمان به صحنه آمدیم تا با گفتگو سوالتفاهم پیش آمده در رابطه با تقلب در انتخابات را حل کنیم اما زبان آنها زبان هوچی گری و تخریب امول و اشخاص بود.

جانباز حماسه ۸۸ با اشاره به نقش مسجد و پایگاه بسیج در زمان فتنه  ۸۸ تاکید کرد: اگر بسیج در فتنه ۸۸ برای مقابله با معاندین نظام به صحنه نمی آمد الان دیگرنظام جمهوری اسلامی در کار نبود و خون شهدا پایمال می شد؛جوانان ما باید این مسئله را در نظر داشته باشند اگر شهدای ما چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در سال ۸۸ و الان مدافعان حرم نبودند امنیت و آرامش حالا جامعه هم وجود نداشت.

وی  در خصوص جایگاه ولایت فقیه در وحدت ملی اظهار داشت: وجود رهبری برای جامعه ما یک نعمت است، امام خمینی (ره) فرموند" پشتیبان ولایت فقیه خود باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" ما نیز از آن زمان حرف امام را در گوش خود داریم و به عنوان یک تکلیف به آن عمل می کنیم و گوش به فرمان ولی زمانمان امام خامنه ای مدضله العالی هستیم.

وی افزود: مصری ها هم انقلاب کردند و پیروز شدند اما چون رهبر و  پیشوایی نداشتند انقلابشان دوامی نداشت و پیروزیشان در مقابل ستمکاران را  نتوانستند حفظ کنند.

فیض آبادی در پایان با اشاره به این تایبر از حضرت امام خامنه ای : " اسرائیل مثل یک سگ هار در منطقه هست"  گفت: اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق و لبنان نبودند اسرائیل همه را می گرفت و با ایران هم مرز می شد و آنوقت بود که امنیت جامعه به خطر می افتاد و ارامش فعلی را نداشتیم؛ پس به نام تمامی شهدا ما ایستاده ایم و نمی گذاریم کمترین تعرضی به میهن و انقلابمان شود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات