کارگاه توانمندسازی سرگروه های صالحین و نشست بصیرتی به مناسبت هفته بصیرت در حوزه بسیج عشایری صمصامی از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت یوم الله نهم دی و هفته بصیرت، کارگاه توانمندسازی سرگروه های صالحین و نشست بصیرتی با حضور بسیجیان حوزه عشایری صمصامی از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار گردید.

در این برنامه یک روزه مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه بسیج عشایری استان در قالب نشست بصیرتی مباحثی را پیرامون تبیین و ترویج گفتمان ولایت و منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص انقلابی گری و شاخصه های آن، جهاد کبیر و الزامات آن و نفوذ مطرح کرد.

سرگرد پاسدار عبدالله علیخانی، همچنین بیان کرد: نهم دی یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می باشد؛ زیرا دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 می خواستند از طریق انتخابات و با استفاده از بعضی کاندیداهای ریاست جمهوری به اهداف خود که براندازی نظام جمهوری اسلامی است دست یابند، که با هوشاری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و بیداری مردم انقلابی نه تنها این توطئه دشمن هم خنثی؛ بلکه مشت محکمی از مردم ایران دریافت کردند و بار دیگر انقلاب اسلامی بیمه و مردم حمایت خود را از مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلان کردند.

وی همچنین در رابطه با فضای مجازی و حقیقت و الزامات آن، آسیبها و تهدیدات موجود در فضای مجازی و منویات مقام معظم رهبری در این راستا مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظرات