در ۹ دی ۸۸ آبروی شب پرستانی رفت که با حضرت ماه دشمنی کردند و در امواج خروشان بصیرت و بیداری ملت غرق شدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

بسم الله الرحمن الرحیم 

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سلام بر تو که از سلاله زهرایی، و درود خدا بریارانت که عمارگونه  در کنارت قد برافراشتند و ندای "هل من ناصر ینصرنی" تورا لبیک گفتند و حماسه ای دیگر بر پیشانی تاریخ این سرزمین پرافتخار ثبت نمودند.

اگر در ۲۶ دی ۵۷ شاه از این کشور رفت ، در ۹ دی ۸۸ آبروی شب پرستانی رفت که با حضرت ماه دشمنی کردند و در امواج خروشان بصیرت و بیداری ملت غرق شدند.

تاریخ این مرز و بوم گواه بر برگ های زرینی است که در آن ثبت است و نشان از افتخارات ملتی دارد که همواره و در مواقع حساس بهترین راه را در جهت اقامه حق خویش برگزیده است و از گردنه های پرخطر به سلامت و با صلابت عبور نموده است.

۹ دی از این برگ های پر افتخاری است که عهد و پیمان دوباره ما با ولایت واثبات در صحنه بودن همیشگی ما با امام امت را فریاد می زند؛ ۹ دی عاشورای ایرانی است و خیابان انقلاب بین الحرمین ماست که یک سویش به میدان امام حسین (ع) ختم می شود و دیگر سویش به میدان آزادی.

این بار عاشورا تکرار نشد و خیمه ها این بار در جای امن خود پابرجا ماند و علم عباس بر بلندای دست علمدار فاطمی چه نیکو نگه داشته شد، همان که از اولاد محمد (ص) و علی (ع) است، گر چه حاج همت بال پرواز گشوده و کاظمی ها در میان ما نیستند اما ۹ دی ثابت کرد که بهای اخم فرزند فاطمه (س) جهنم دنیا برای همه دشمنان اوست، همه ما با خون خود پیمان نامه هایمان با پسر زهرا (س) را امضاء نموده ایم و اینگونه ندای حقانیت ما تا اعصار تاریخ در گوش زمان ماندگار خواهد ماند و پرچم برافراشته خمینی (ره) هیچ گاه بر زمین نخواهد ماند و تا آنگاه که آفتاب جلودار این قافله است به مسیر حق خود ادامه خواهد داد که این وعده خداوند است که پیروزی نهایی از آن ماست .  

عصمت اسماعیلی

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات