خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام برخوار به مناسبت ۹دی سالروز حماسه مردم ایران، بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام برخوار به مناسبت ۹دی سالروز حماسه مردم ایران، بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با یک نگاه دقیق به حوادث تاریخی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این واقعیت می رسیم که جبهه استکباری غرب به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا از هیچ کوششی برای مقابله و دشمنی با انقلاب و نظام مظلوم و مقتدر اسلامی ایران دریغ نکرده است.

طبیعی است نظام کفر وقتی دست خود را از تسلط بر ایران به عنوان یک سرزمین راهبردی در منطقه ی غرب آسیا دست به اقدامات شیطنت آمیز بزند ، از جنگ نیابتی تا ترور، تحریم، ایجاد فتنه و نفوذ به وسیله حامیان داخلی. اگر چه همه این دسیسه ها با لطف خدا و امام زمان (عج) و تدابیر امام خامنه ای و حضور مردم به شکست محکوم شد ولی توجه به علل وقوع شیطنت ها در داخل کشور سبب جلوگیری آنها در آینده خواهد شد.

فتنه سال ۸۸ به عنوان یکی از راهکارهای عملی دشمن برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی با رمز تقلب از سوی دشمنان خارجی کلید خورد و همین صدا توسط برخی از عناصر خود فروخته در داخل کشور عملیاتی گردید .

در نگاه سطحی به قضیه اغتشاشات سال ۸۸ شاید هر انسان غیر آگاهی فکر کند که صرفا یک دعوای سیاسی بین دو جناح بوده است، درصورتی که با تمرکز بر روی ابعاد قضیه متوجه می شود که یک کار برنامه ریزی شده در اتاق های فکر آمریکایی و انگلیسی می باشد که برای مقابله با نظام و انقلاب ، ولایت فقیه و حتی ارزش های اسلامی صورت گرفته است .

در طول ۸ ماه از سوی دشمنان خارجی و داخلی تحرکات زیادی صورت گرفت از جمله اردوکشی خیابانی ،آتش کشیدن اموال عمومی، بیانیه در فضای مجازی ، کشته سازی و هتک حرمت به مقدسات به ویژه ساحت مقدس امام حسین (علیه السلام )که در تمامی این جریانات مردم آگاه و بصیر با گوش دادن به فرامین امام و مقتدای خود آتش فتنه را خاموش نمودند و نهایتا در روز ۹دی مردم ایران مشت محکم دیگری بر دهان خواص غافل و بی بصیرت و اربابانشان آمریکا و انگلیس زدند .

این نکته حائز اهمیت است که یکی از دلایل مهم بروز چنین فتنه هایی عدم بصیرت می باشد که خصوصا خواص باید به آن توجه کنند .

امروز به نمایندگی از امت حزب الله و نیروهای انقلابی شهرستان برخوار در سالگرد یوم الله ۹ دی اعلام می کنیم اگر به هر مناسبتی مولایمان و فرمانده مان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) اذن دهند که وارد میدان شوید و از چهره های زر و زور و تزویر و نفاق نقاب بردارید لحظه ای درنگ نخواهیم کرد و ۹ دی های دیگری را رقم خواهیم زد .

 

لبیک یا حسین

ارسال نظرات
پر بیننده ها